Mobilen kan inte klistra in?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk precis som vanligt och får "kopierat till urklipp". Men när jag ska klistra in på buke, i sms, osv blir det ingenting när jag ber om "klistra in". Någon som har något tips på vad felet kan vara, och hur jag kan fixa det? Opraktiskt att inte kunna klistra in text!!

Kanske jättedum fråga.
Men har du provat att starta om mobilen?
Kolla efter uppdateringar?

Orsaken till frågan är att jag ofta frågar folk i allmänhet detsamma nör de har nåt problem
och det visar sig att de inte provat det 🙈😅.

Kanske jättedum fråga.
Men har du provat att starta om mobilen?
Kolla efter uppdateringar?

Orsaken till frågan är att jag ofta frågar folk i allmänhet detsamma nör de har nåt problem
och det visar sig att de inte provat det 🙈😅.
Starta om har jag gjort. Det är alltid något av det första gör :) .

Kolla efter upppdateringar var? De kommer ju alltid automatiskt.

Jo oftast så gör de ju det. Men ibland verkar det ta tid innan de skjuts ut.
Jag gick in och kollade min nu, och då hittade den en uppdatering faktiskt.

Tryckte alltså där det står hämta och installera.
Att den har en röd prick är just bara fmr att jag sköt upp uppdateringen den just hittade. Så tryck där även om du inte har en röd prick..

Annars vet jag inte om en soft reset/mjuk återställning skulle hjälpa. Men det anvöder man väl annars mest om skärmen låst sig eller liknande.
1000014659.webp

Jo oftast så gör de ju det. Men ibland verkar det ta tid innan de skjuts ut.
Jag gick in och kollade min nu, och då hittade den en uppdatering faktiskt.

Tryckte alltså där det står hämta och installera.
Att den har en röd prick är just bara fmr att jag sköt upp uppdateringen den just hittade. Så tryck där även om du inte har en röd prick..

Annars vet jag inte om en soft reset/mjuk återställning skulle hjälpa. Men det anvöder man väl annars mest om skärmen låst sig eller liknande.Visa bifogad fil 166153
Finns inget nytt där tyvärr.

Min Samsung var exakt så efter en uppdatering för några veckor sedan. Men mobil ville uppdatera igen efter någon dag. Min mobil är 4 år gammal.
Aha. Då är det kanske något som har hänt efter en uppdatering. Något som jag faktiskt misstänkte. Min är snart 3 år gammal, tror jag. Får hoppas att min också rättar till sig snart då!

Liknande trådar

Bukefalos Jag kan inte klistra in urklipp i inläggen på mobilen. Om jag kopierat en länk på nån sida (t.ex photobucket) så kan jag inte lägga in... 2
Svar
25
· Visningar
2 418
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 293
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som... 2
Svar
25
· Visningar
4 807
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän... 2
Svar
28
· Visningar
5 905
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka