Kan inte klistra in bilder

Via datorn och pekplattan så kan jag kopiera instagram bilder till buke. Har aldrig haft problem att lägga in bilder här, är bara att klicka lite här och där tills man får upp bild i egen flik, kopierar bildwebbadressen och sen kopiera in i bildverktyget.

Photobucket är det ju bara att klicka på "kopiera url" Eller liknande och klistra in direkt. Inte bildverktyget för då blir det dubbelt med
[ img ] och bilden visas inte.

Har en lite äldre Samsung mobil och surfplatta.
Jag är lite nyfiken hur du gör från instagram, jag försökte idag men klarar det inte, sitter mest vid datorn. Hittar nog inte rätt ställe att kopiera från på instagram?

Jag är lite nyfiken hur du gör från instagram, jag försökte idag men klarar det inte, sitter mest vid datorn. Hittar nog inte rätt ställe att kopiera från på instagram?
Är från pekplattan jag kan det. Trycker länge på bilden bara så ploppar det upp en vanlig ruta då jag kan välja"kopiera bildwebbadress".

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 568
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Höjda elpriser
  • Valet i USA