Mitt mammahjärta blöder

Sv: Mitt mammahjärta blöder

Oh, fy fan! HUR kan man bara utsätta sitt barn för det???
HUR kommer man ens på tanken??

Vad är det som händer på filmen? Jag vågar inte kolla innan, är extremt överkänslig. Berätta gärna!

Jag såg bara första sekunderna, vad som händer sen vet jag inte. Men det är en bäbis som ligger på en filt tillsammans med en anaconda (är det väl) som ser tämligen uppretad ut (utfälld sköld).

Bebis som tillåts leka med ormtjusar kobra.
Dessa har fått sina gifttäbnder utdragna elerl munnen ihopsydd.

Ok, då vill jag inte titta.

Men kan det verkligen vara på riktigt då?

Kan inte förstå var alla idioter kommer ifrån:cry:?

det där var bara bland det mest VIDRIGA jag sett!!!
sitter med gåshud å tårar i ögonen nu!!!:cry:
hur f***n kan man utsätta sitt BARN för nått sånt här???!!!!!

å att sen spela in det oxå??!!!HUR TÄNKTE DOM???!!!!!!:eek::devil:

Nej, det är en kungskobra.
Anaconder lever i våtmarkerna i sydamerika och är en "kram" orm.
Kobran är en giftorm.

Det är en Kobra som dom har tagit bort tänderna på, den kan alltså inte skada barnet på något sätt. Våra barn i Sverige har hamstrar och kaniner (som ibland biter barnen) i Indien har dom Kobror, det är helt normalt i deras kultur.

Du hann svara när jag skrev...

Är du säker på att den inte har tänder? Oavsett vilket låter det ju helt idiotiskt, varför ska en orm leka med en bebis?

Nej, jag avstår nog från att kolla, är en fegis...

Ormarna som tjusarna använder är oskadliggjorda, så barnet fick säkerligen inget giftbett.
Däremot så är det inte lämpligt och definitivt djurplågeri.

eeeh, ja? i just detta fallet, vem ser räddast ut? barnet som jagar och grabbar tag eller ormen som backar och försvarar sig´?

Med detta menar jag inte att det inte är synd om barnet, absolut inte. Nästa gång kan ju inte barnet veta om det är en "säker" orm och kanske ger sig på en med tänder.

Anym, barnvän och djurvän.

eeeh, ja? i just detta fallet, vem ser räddast ut? barnet som jagar och grabbar tag eller ormen som backar och försvarar sig´?

Med detta menar jag inte att det inte är synd om barnet, absolut inte. Nästa gång kan ju inte barnet veta om det är en "säker" orm och kanske ger sig på en med tänder.

Anym, barnvän och djurvän.

du skrev det jag tänkte. tack!

Jag har sett värre. Såg en film där en unge av en annan kultur står och sjunger/pratar. svårt att säga vilket, rätt som det är så får barnet en sån knytnäve i bakhuvdet att han fullkomligt flyger iväg. Efter att han flugit så skrattar det vuxna i bakgrunden :cry::cry::cry::cry:

Jag har sett värre. Såg en film där en unge av en annan kultur står och sjunger/pratar. svårt att säga vilket, rätt som det är så får barnet en sån knytnäve i bakhuvdet att han fullkomligt flyger iväg. Efter att han flugit så skrattar det vuxna i bakgrunden :cry::cry::cry::cry:

nehe?!!!!:eek: fy så fruktansvärt!11:cry:
vad är det för fel på människor som gör så?!!!JAG KAN BARA INTE FÖRSTÅ HUR MAN KAN GÖRA VARE SIG DJUR ELLER BARN ILLA!!!HELT OFÖRLÅTLIGT!!!!:cry::mad:

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 765
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30