Misslyckade tävlings/träningsbilder

tigerflicka

Trådstartare
Har för mig att det fanns en sån tråd innan, men jag hittar den inte.
Vore kul med en tråd med lite misslyckade bilder som man kan få skratta lite åt. :)

Här kommer mina bidrag:

vrnamo14_92757718.jpg

Finns det ett enda rätt i min sits här? :)

cimg1203_200232864.jpg

"Du rider ur bild!"

cimg1209_200232901.jpg

Bilden hade nog kunnat vara jättebra, om bara hela ekipaget hamnat på bild!

Sv: Misslyckade tävlings/träningsbilder

Åh herregud, here we go. Jag KAN rida, men just dessa bilder är bedrövliga. Döm mig inte, uh. :o

ll266.jpg

Japp, underbar sits, lite halvlånga tyglar sådär och hästens huvud rätt upp i luften. Gulligt, huh?

IMG_0021.jpg

Min sits är åter bedrövlig. Kan försvara mig med att hästen brallat i första klassen och jag därför satt spänd som en ståltråd med allt för korta tyglar, vågade inte ge honom någon eftergift.

IMG_0015.jpg

Vit och fin, inte sant? ;)

Hopptrning092.jpg

Bilden skriker "kom och hjälp mig". Kan spara ett uns av heder med att tillägga att jag inte ridit hästen på ett bra tag. Och hon är riktigt het, så det gick ganska fort där, heh...
Usch, skratta bäst ni kan nu.:c :o Känner nästan för att lägga upp en fin bild för att visa att jag KAN rida, men det här är en tråd för misslyckat, så det struntar vi i. ;)

Inte dressyr visserligen men här saknas det något ;)

10321_147119090094_646350094_3182169_6069525_n.jpg

Ser att nån mer har lagt in hoppbild så då kan jag bjuda på den här. :rofl:

661TIGER.jpg

Jag har mååånga misslyckade bilder..

33057506.jpg

33057510.jpg

man ser lite damm från mig på vänster sidan
33057540.jpg

jag ser inte värst glad ut med min sammanbitena min och hästen ser inte heller speciellt glad ut.. tror inte det var ett av våra bästa ridpass..
33057503.jpg

vi red ur bild och jag ser helt koko ut :P
33057543.jpg

vi hann inte in i bild
33057511.jpg

ja hästen ser ju glad ut... men ja...
33057512.jpg

lite fler http://www.pixbox.se/alb_show_id1243382_page0.html

Det DÄR är Ingen giraff. Det är en kamel. Det ser ju vem som helst! ;) :D

Daredevil; :rofl: :rofl: :rofl: Jag har hört talas om kameldressyr men aldrig sett det på riktigt. :p

Till mitt försvar måste jag säga att det blev en arrangörsmiss, jag fick inte hoppa fram på höjden jag tävlade på, men hade kört en klass innan så hästen var iaf uppvärmd. Tror dock han blev lite chockad av hinderhöjden och jag var väl kanske inte helt säker på min sak heller :angel:.

Förbaskat dålig eftergift du ger den stackars hästen! :mad: ;)

Våran gamla varmblodstravare har gett mig många härliga bilder och filmer genom åren, host...

Klassikern! Syster som hörs skratta genom hela filmen och dessutom ligger framstupa över ett hinder på slutet! Kamerakvinnan brister ut i jordens asgarv när hon stänger han, man hör hennes kvävda andningsljud i slutet :p och hästfan är likadant än idag, 21 år gammal!
http://s23.photobucket.com/albums/b381/Zuzzi/Johan bus/?action=view&current=AA099.mp4

hepp.jpg

05-1.jpg

håll i dig för nu for vi!!!
0004.jpg

Var'e galopp?
2feb05.jpg

search

Jag på fuxen. Målgång på Hökensåsritten. Bilen hade havererat på vägen till tävlingen så min underbara styvfar åkte ~20 mil enkel väg för att laga den. Tack vare andra underbara människor i form av funktionärer lyckades jag komma de sista kilometerna till tävlingsplatsen och starta.

Hur som helst försökte jag ge en vägbeskrivning över telefonen när styvfar ringde så han skulle hitta bilen (tacka vet jag headset!!) "ptrooo hästen! Nu är vi i mål då behöver vi inte springa mer! Okej styvfar, du kör den här vägen, så kommer du dit och där står min bil på parkeringen där!"

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 384
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Mia_R
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 767
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve