Missfall:(:(

P

petra73

hej alla, skrev in för ca två veckor sen o va så lycklig attt vi hade blivit med barn efter ca 5 mån.
Har fått blödningar o kollade mig idag o de va missfall, verkar som min kropp inte var beredd på detta. Har kännt att de inte stått rätt till, konstiga känslor man får?
Men så e läget nu o ville bara ni skulle veta o ja mår rätt så bra, svårt att smälta ännu:(
Kramar :(
 
Sv: Missfall:(:(

Äsch, jag som vart så glad för din skull när du skrev att du var med barn! beklagar verkligen! :(

Tröstkramar i massor
 
Sv: Missfall:(:(

Usch vad trist, trösta dig med att det förmodligen var något fel på fostret.

Hoppas på ett plus snart igen då :)
 
Sv: Missfall:(:(

Usch jag känner med dej . Jag fick operera bort ett utomkvädes
foster för ca 1 månad sedan. då hade jag ått i ca 9 veckor.

Men nu har jag haft en mens så nu ska vi på ett igen :d

hoppas att d går bättre nästa gång *bamse kram*
 
Sv: Missfall:(:(

Jobbigt! :( Jag fick missfall för ca ett år sedan och det var bland det jobbigaste jag varit med om. Nu är vi inne på försök nummer 2 men det känns som jag inte kommer kunna andas ut förren den lille är ute, alltså är den många veckors oro kvar! :crazy:

Tröstkramar!
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 402
Senast: tanten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 530
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 497
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 622
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boendeekonomi är jättekul!
  • Bästa film
  • Sämsta filmen?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp