Missbrukande hundar

S

Stoppard

Såg en tråd där någon hade en hund
som gillade rödvin och vill gärna
veta om fler har sådana hundar.
Min mammas hund kan tigga sprit,
naturligtvis fyller vi henne inte,
men hon har fått smaka bara för att se
hur hon reagerar. Dessutom älskar
hon rökare och sitter dyrkande vid
deras sida när de röker. Tar gärna
snus om hon får tillfälle.
Hon borde nog bo på en bar.

Våra hundar fnyser och rynkar på näsan åt snuslukt och cigarett rök.
Inga missbrukare här inte!

nä mina vovvar gömmer sig....
däremot morsans katt han drack sig full en kväll (mamma hade glömt framme) och kom flygandes i diskbaljan då mamma stod och diskade :D :rofl: :banana:

Jag hade en tamråtta som älskade att slicka ur grogg-glas och vin-glas...hon blev lite lullig en gång när vi inte uppmärksammade vad hon höll på med. Obehagligt med människor som LÅTER djuren smaka, jag tror de har minst lika lätt att bli beroende som vi människor...

Vet en häst som älskar öl, och dricker direkt ur flaskan! (Men jag tror och hoppas att det är lättöl han får smaka...)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 457
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 534
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 006
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V