tess91a

Trådstartare
Är det nån här som har en jack russell från Miracos på Irland(?)??
Jag känner en som en han hund där ifrån.skulle vara kul och se ni har för några..Gärna bilder!:D

Här har vi Hector :love: ,jag kommer inte ihåg vad han heter igentigen..:o

Sv: Miracos?

Va coolt..
Vet du vad hon heter??

Nej igentligen inte..
Brukshiúndsklubben här hemma ville ta brt honom bara för att han inte vad tillräkligt vit:mad:

Han kommer ifrån mej!! Fast i mina papper heter han Miraco's Burt. :)

Här är lite kullbilder jag har från när han var valp. Hans mamma är vit med svarta markeringar och hans pappa är vit med bruna markeringar. Hur 3 st av dem blev helbruna har jag ingen aning om, men det är väl sånt som händer ibland.

Hela kullen
normal_Helakullen.jpg

Han syns knappt då dörren är mörkbrun, men han sitter emellan de två vita.
normal_Boscoburtbilly.jpg

ovanlig russel! Jag visste inte att de fick vara helbruna? Väldigt charmig iaf.
Nej, de får inte vara helbruna, men det stoppar dem inte från att komma ut så lite titt som tätt.
JRT är ju en blandras som så många andra hundar från början, så det är klart att det blir "fel" på vägen. Numera är det sällan det händer dock, men det händer i alla fall. Speciellt hos oss som inte vill ha helvita JRT, då vi tenderar att avla på djur som har en hel del färg.

Måste kanske tillägga att den korthåriga BCnpå den översta bilden inte har någonting med valparna att göra ;) Det är min numera fd svärmors hund.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 509
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?