Sv: Minsta hästen?
Börjes kan ta hem allt från ideal, det tar bara lite tid.
/j
Börjes kan ta hem allt från ideal, det tar bara lite tid.
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
_L_ skrev:
_L_ skrev:Det blir kanske mer tryck på nacken nu så hon sänker huvudet o då blir det obefintligt utrymme mellan bsp o stupe, mindre än innan? En teori
Absolut, först på senare tid som vi öht kommit till det stadiet att köra lite i form. (Och tack vare ett passande bett). Och det blir sökert lite mindre plats på ett redan rätt obetydligt utrymme.
Går det att höja svängeln?
Byta brösta?
Ska titta på svängel idag, det tar emot överallt att börja med sånt igen.
De bruna ideal selarna är fina
Jag tror jag ska köpa en sådan fast jag är "skogsmulle" kusk
Fast selen kanske överlever tills man skaffat ny pålle om sisådär 10-15 år och man är ute på tävlingsbanorna?
Ja, de är helt ok. De funkar nog till att bara köra hemma med, såå lyxiga är de inte. Min bruna skiljer sig i färgen från Snoffsans bruna, bara det blir en ny brösta i exakt samma färg då.
Jooo
Kan inte börjes ta hem från ideal?
Det finns ju franska bröstor och dom kanske finns i brunt??
/L
Qvip skrev:Mailade Ideal och fick svar på två minuter! Bra jobbat! Tyvärr så finns inte de bröstorna i stl mini. Misstänkte det..
Snoffan_03 skrev:Inte använda fula ord här på Buke...
//M
Stisse skrev:Helt såld!
Min minsta är 105 cm
Tyvärr så finns inte de bröstorna i stl mini. Misstänkte det..
*Tilda* skrev:Är ju helt såld i dessa små hästar
Vill så gärna med ha en shettis att köra....de hade varit så himla skoj!!
Kanske blir de en sådan i framtiden?!
Geisli skrev:Om du menar postkandaret, så väntar jag ivrigt på bild som Snoffan å Qvip håller på att ordna!
Snoffan_03 skrev:Har bilder i kameran nu! Måste dock ladda batterierna till den först, de dog i kylan i stallet å så måste jag oxå tina upp lite... Det är lite ruggigt så här på kvällskvisten. Men brasan är tänd i vardagsrummet så där är det varmt å gott. Märkligt bara att jag sitter i det kallaste rummet nästan längst bort från brasan med BUKE framför mig!
//M
_L_ skrev:Om man söker på engelska hittar man ganska många körbett i strl 3,5 inch (8,75 cm) annars är det raka tränsbett i stl 8,5-9 cm...
/L
_L_ skrev:Jag bor ju 2,5 mil från Tärnsjö.
/L