Sv: Minsta hästen?
Undrar vad man har för rykte här eg
Nejdå det går kanske att höja svängeln?
Varför gör du inte om den till lös brösta o separat skakelfäste?
Men du har det under "fotpinnen" så det inte kanar, men om du använder slangklämmor i ändarna? Eller borrar hål o använder bultar?
Haha en sak jag inte tänkte på
Nej då måste du ju ha sådär små hjul :smirk:
Jag har tre olika program för att redigara bilder, alla lite halvdåliga liksom
Men det ger järngympa det som inte löses i ett program tas i ett annat :smirk:
Jo däckeln ligger långt fram men det ska du ju fixa :smirk:
Kul o se Åke brevid Ragge
Men hur hög är Åke? Är han ardenner? Shire? Haha!
/Lisa
Undrar vad man har för rykte här eg
Du skulle inte byggt en "skitsele variant"Draglinje: ja, den är bruten. Ska pröva att sänka uppehållsremmen, men med risk att dragöglan hamnar väl långt ner.
Nejdå det går kanske att höja svängeln?
Varför gör du inte om den till lös brösta o separat skakelfäste?
Du sätter ju fast kobindslet bara högre uppAtt höja svängeln, låter som ett bra förslag, men då vet jag inte vart på sulkyn jag ska sätta "kobindslet". Kan dock kolla en extra gång på detta.
Men du har det under "fotpinnen" så det inte kanar, men om du använder slangklämmor i ändarna? Eller borrar hål o använder bultar?
Ja det är ju att skaklarna annars kommer för högt!Ang små hjul...hehe: Det var just per design som de är så små, för att sänka sulkyn 15 cm, jämfört med de tidigare hjulen. Men visst, kanske en mellanstorlek skulle funka. Dessa är 30 cm i diameter, de förra var 60 cm. 45 kanske? För vikten framme i skakelhållaren är minimal i dagläget, det är väldigt lätt att få den att lätta helt om jag lutar mig lite bakåt. Å då skulle ju svängeln komma högre upp.
Haha en sak jag inte tänkte på
Nej då måste du ju ha sådär små hjul :smirk:
Gillar o tänka, klura o rita!Och så en kommentar till dig: Du måste vara ett proffs på bildredigerar program?! Jag har sett dina bilder i en mängd trådar nu, å de är verkligen illustrativa. *beundrar*
Jag har tre olika program för att redigara bilder, alla lite halvdåliga liksom
Men det ger järngympa det som inte löses i ett program tas i ett annat :smirk:
Jo däckeln ligger långt fram men det ska du ju fixa :smirk:
Kul o se Åke brevid Ragge
Men hur hög är Åke? Är han ardenner? Shire? Haha!
/Lisa