Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Stort grattis!
:bow: :bow: :bow:
Har inte skrivit tidigare men följt tråden noga och började oroa mig när det gått allt för många dagar.
Håller tummar och tår för att det går bra även fortsättningsvis men bebisar är rätt sega de klarar mer än man tror.
Man blir ju som ett gele när något sådant här inträffar och efter en förlossning är man ju dessutom inte den kraftfullaste kvinnan i världen så man blir ännu mer virrig och uppstressad.
Låt den stolte storebrodern bestämma namnet han verkar ha träffat rätt! :D

Jätte grattis. Hoppas att allt kommer att lösa sig. Mathias föddes under samma omständigheter som din lilla grabb, fast med akut snitt. Troligen har du ju följt alla trådar om honom, så du vet vad det blev efter den förlossningen. Han var så söt din lilla. Ge en jätte eloge till Mats och storebror, det är dom väl värda.

Lånar knapp.
Grattis!!! Har inte kunnat följa tråden som ni redan vet, men jag gråter av att läsa om allt som hänt!
Mitt fostervatten luktade konstigt tyckte de och Florian var lite "sprittig" som de kallade det men ingen fara alls. Julian hade också bajsat i fostervattnet men var bra när han kom ut. Undrar varför det kan bli så?
Hoppas verkligen att han fortsätter att må bra, han såg jättegullig ut!

Åååååh så skönt att höra att allt har gått bra... till slut...

Min brorsdotter råkade ut för samma sak, hon låg också i kuvös några dagar... allt gick bra då med.

massor av kramar till er... och du, inte bara Lillebror är söt - Storebror är ju också på bild. Vilken sötnos, han med!

Bamsekramar från de djupa skogarna!

*knapplån*

Pjuh, stort grattis till er alla!

Må säga att några tankar har sprungigt sig runt i mitt huvud medan jag suttit och uppdaterat denna tråden, det blev så fasligt tyst och tystnad är bara en indikation före stormen!

Önskar er alla all världens lycka och all välgång! :love:

Sköt om er!

*knapplån*

Jag är så stolt över dig Sablar, och han är så vacker!
Ett jättestort GRATTIS!

Och världens största kram, från allihop härhemma!

:love:

Nuuuuu kan jag andas igen! :banana: Grattis till lillkillen! Usch vad jobbigt det maste ha vart for er :( Nu kanske gubbin min kommer att fatta varfor jag vart uppe kl 2 och kl 4 om natterna och loggat in for att se vad som hant :angel: Det ar manga har som tanker pa er ocksa sa nu far jag satta igang telefonkedjan och sprida den glada nyheten!

Pussa den lille raringen pa flinten fran mig! :love:

*knapplån*
Grattis till er alla!!

Vid min förlossning så slängde dom Pontus på magen och tröck dit min syrgasmask medans barnmorskan skrek att dom skulle ringa barnläkaren.

Han hade navelsträngen 2 varv runt halsen och var blå som sjutton när han föddes och drabbades av syrebrist, allt har dock gock bra ändå och han är en glad liten krabat som fyller 5 år på tisdag.

Åh, grattis och välkommen i mammagänget! Jag har tänkt så mycket på dig.

Jag och sonen (20 dagar gammal idag) håller tummarna för att allt går bra för er nu! Vad fiiin han var förresten :love:

Nästan som min ;)

th_muskelknutte.jpg

**lånar knapp**

Grattis till det lilla underverket!! :bump: :bow: :banana:
Håller tummarna för att allt ska gå bra nu och att han snart ska få komma hem!!

// Anna

*gråter*

Ursh, jag kände på mig att det var något allvarligt. Många stora varma kramar härifrån. Hoppas nu att han repar sig fort! Mats-killar verkar vara bra killar.. *egen erfarenhet*

*bamsekram*

Grattis till lillkillen! Jag kan dock inte se bilderna, men han är säkert alldeles underbar! :love:
Vad skönt att allt verkar rätta till sig för er! har varit ganska orolig de sista dagarna iom att det gick så lång tid :crazy:

Åhh, nu hittade jag fram till korten, inte lätt med så lång tråd!

Han är jättefin! :love:

*knapplån*

Tillhör dem som varit inne o tittat o bara konstaterat att ingenting nytt är skrivet...

Så går det några dagar...o vad händer...jag missar det skrivna o får läsa dagen därpå! ;)

Ställer mig i till skaran o säger GRATTIS o hälsa övriga familjen också!

Vilket praktexemplar :love: . Sablars Liten också :love: .

Fast nu oroar jag mig mer. Hoppas verkligen att allt kommer att gå bra och att Sablar får hem sin minisnabel. Sablar du får rapportera lite, om du /ni orkar. Under tiden tänker vi på er och håller våra tummar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama