Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Nog är han en liten mumsbit alltid.. du ska bara veta
hur go han är nu. Bilderna är ju sen i onsdags.

Jag är skitnervös för att det inte ska gå åt rätt håll nu när
dom sätter ut krampmedicinen.. ringde nyss till avdelningen :o
Han var lite grinig och smackade lite..men om det är kramp eller
vanliga smaskningar vet dom inte.
Men allt var lugnt och vi behövde inte jäkta tillbaka utan skulle
ta det lite med ro och pyssla om oss själva.
Hur lätt är det nudå :crazy:
Men samtidigt så måste storebror få sitt också!!
Han är ute och cyklar nu och charmar grannkärringarna med sitt
prat om att han är stor nu.. storebror ;) :D

GRATTIS!!!!! :bump: :banana:

Tårarna bränner av att läsa din lilla berättelse! Men det är så härligt att höra att han är ute nu!

Du är SÅ duktig Sablar..och Mats också :)

Förstår att du längtar tillbaka till lilla killen! *L*

Vad är det för fint namn då? ;)

Du kan inte ana hur skönt det är att se dig igen!!! Grattis till den lillE ;) . Självklart kommer vi hålla alla tummar och tår för att han blir frisk som en nötkärna, så fort som möjligt.
rollbaby.gif

Åk och krama och pussa på honom, det behöver ni efter en sån resa :) Det var en riktigt stilig herre du klämt ut :p :D

Jenny!! Du behöver inte vara orolig för att inte bli förlåten här, det måste varit en jobbig sits att veta och inte kunna säga. Men vi förstår både dig och Sablar. Nu vet vi ju, och är glada för Sablar!!!

Sablar!! Du kommer bli en supermorsa!!! Det är jag övertygad om. Du kommer uteslutande göra mammasaker
90_2.gif
från och med
kochen.gif
nu
smilie_putzen.gif
, och ingen kommer orka med dig ;) i ditt tempo.
kaffeetrinker_2.gif
Ta hand om de dina och lille
BABY2.gif
Men glöm inte att
chatten.gif
till oss ibland!!!

STOR KRAM!!!!

Grattis till den lille!!!!

Jag har också varit så orolig för dig när vi inget hörde så TACK för att du tog dig tid att berätta!

Hoppas att ni snart får ta hem den lille.

Kramar från Angelina

Grattis till er lilla pojke! Vilken liten goding! :love: Hoppas att allt går åt rätt håll och att ni snart får åka hem tillsammans! *kram*

Oj så skönt att höra från dig. Jag har också följt dramat och undrat.

Grattis och styrkekramar till er alla.

STORT GRATTIS :bump:!

Nu släppte en stor klump i magen på mig, phu! Som jag har undrat hur det har gått. Hoppas verkligen att allt fortsätter åt rätt håll. Himla go liten pojke ni fått.

GRATTIS SABLAR MED FAMILJ!!!! :bump: :bump: :bump:

Och extra kul att han kom i onsdags - då fyller han ju år samma dag som jag! :D

Hoppas nu att han blir bättre och starkare fort så ni får komma hem och "komma tillbaks" i vardagen så gott det går! Och han är verkligen SÖÖÖT på bilderna! :love:

GRATTIS till hela familjen Sablar!!!

Vilka toppenkillar ni har nu...
Den lilla hade ju kunnat låta bli att andas bajsvatten :eek: men nu verkar ju allt gå åt rätt håll.

Hoppas ni får hem Lill-sablar snart.

Kramar från Adrian

Sv: Hej alla!

Grattis till er. Önskar er all lycka med den nya familjemedlemmen. Håller tummarna för att allt går bra nu.

:eek: äntligen :eek: vilken pärs det varit här i smålandsskogen :cry: har tänkt på dig varje vaken minut.
När jag
vaknat
frukost
fodrat
mockat
hackat is i paddocken
vad jag än har gjort
hackat mer is
suttit här framför datorn
innan jag somnat

Så nu är jag SLUT :crazy: så kom inte dragandes med att du haft en svår förlossning ;)

Hoppas nu att allt går bra med minisablar och att ni får njuta av bebisen :love: en riktig sötnos :love:

hälsa resten av familjen :bow:

p.s jag är verkligen glad att det är över nu för dig :love:

JÄTTEGRATTIS! :bump: :bump:

Har aldrig tidigare slagit på datorn kl. 4 på morgonen bara för att se om det hänt något nytt i en tråd på Buke eller gått och funderat under dagen, inte förrän nu, härligt att höra att läget är stabilt.

Du ska se att det går åt rätt håll, bebisar är ena riktiga kämpar! :)

Heléne

:eek: Herregud :eek:

Inte skrämmas så... Jag häll ju på att trilla av stolen när jag fick läsa ditt svar som äntligen hade kommit... Vi är nog många här som började bli regält oroliga :cry:

Och stackars Jenny också, som fick sitta och hålla på det här med en hel bukehord tjatandes :crazy:

I vilket fall: JÄTTEGRATTIS :love: :love:

Det blir säkert jättebra nu skall ni se, förstår om du inte kommer att ägna oss så mycket tid framöver, men några bilder snart får man väl hoppas på iaf ;)

Massa kramar och lyckönskningar hela familjen // Lisa :bow:

Grattis och en stor kram. Tom maken hälsar och gratulerar. Han hälsar dessutom till sambon. Vi har varit i nästan samma sits som er med en blå bebis som försvann direkt ut genom dörren med ett gastande på barnläkare och sen kuvös. Det har gått bra i vårt fall (Tara är idag 8 år och bäst i klassen) och vi håller tummarna för att det ska gå lika bra för er lilleman.
En stor kram till er alla. Snosa nu på underverket. Ta vara på spädbarns tiden. Snart är han en gänglig tonåring med finnar och stora svettiga fötter så pussa på fötterna nu :love:

Nämen SNABLAR :love: :love:
Jag har inte varit inne på tråden på några dar och så har du FÅTT en snorunge :love:
Klart allt går bra nu...sjukvården är suverän :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama