Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

*lånar*

har följt tråden med spänning..o trodde verkligen det skulle ha ploppat ut en 'mini' innan slutet (6 sidor) men icke!

*nyfis juh*

chrysler skrev:
Oj!Men är det inte farligt att hålla på så länge?Brukar man inte snitta när det tar flera dagar?Har inte hört ngn som hållt på mer än runt 30 timmar :crazy:

Jag lovar att du inte vill veta hur lång tid det brukar ta för vissa :devil:

jag fick inget snitt trots att sonen både satt fast och tog låååång tid på sig att komma ut, jag var ganska trött men efter en sisdådär 3 dagar kom han iallafall till världen :angel:

Jag hoppas verkligen att de bara är upptagna av sin lilla unge.

Jag är för nervöst lagd för att klara sådana här vakor, nu har det ju hållit på sen i måndags! Håller verkligen tummarna för att allt är bra med stora och lilla Sablar.

Ingen bäbis ännu???
Tror nog att den lille bäbisen har tittat ut för en bra stund sedan och hela lilla familjen har fullt upp just nu.
De ägnar nog inte oss här på buke en tanke kan jag tro ;)

// Anna

Men när ska den bebben titta ut? ;)

Slog på datorn tidigt i morse bara för att se om det hänt något och var bara tvungen att kolla nu igen innan jag går och lägger mig.

Och jag som tyckte de 21 timmar det tog innan min förste kom var långa :crazy:.

Heléne

Den tittar nog snart ut ;)

Som sagt, jag har inte hört något än. Men, hoppas på att göra det imorgon! :)

Hoppas på det. Jag simmade så svetten lackade idag för att hjälpa till lite ;) Är helt slut nu!! Vad måtte då HON vara??!!

Ja precis, var ute och gick för att hjälpa henne igår. Frågan är om det hjälpt eller ej.

Ja just det blev det någon Mini-Sablar?

Har smygföljt tråden och är jättenyfis juh...

shady skrev:
Nämen, nu MÅSTE det ju vara färdigt. Är också nyfiken till max ju.
Hejsan alla !
Jag är ny här inne på buke men följt detta med spänning jag oxå.
Kanske vi borde lugna oss och se tiden an.
Det kan ju ha hänt något. Vilket jag vid Gud inte hoppas.
Avvakta så kommer vi nog alla få veta så småningom.
Kram till alla ! Tåvven

Hejsan alla !
Jag är ny här på buke. Har följt detta med spänning jag oxå som alla ni andra.
Kanske borde vi se tiden an. Det kan ju ha hänt något vilket jag vid Gud inte hoppas.
Vi får nog besked så småningom. Kram till alla ! Tåvven

tåvven skrev:
Hejsan alla !
Jag är ny här på buke. Har följt detta med spänning jag oxå som alla ni andra.
Kanske borde vi se tiden an. Det kan ju ha hänt något vilket jag vid Gud inte hoppas.
Vi får nog besked så småningom. Kram till alla ! Tåvven
Fy vad jag traggar. Hi,hi,hi. Så kan det gå när man inte riktigt vet hur det funkar att skriva här. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama