Sv: Minisablar?
Heja heja
/Humlan kräver kejsarsnitt!
Heja heja
/Humlan kräver kejsarsnitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Humlan kräver planerat kejsarsnitt till sig själv!Snurrfian skrev:Nej vet du va! Jag hoppas hon slipper snitt! Det är ett sånt aniklimax när man har kämpat så länge och sen helt plötsligt så bara plockar de ut ungen...
Adrian; Självklart blir det en kille! Det är ju på modet nu! Det är bara en tjej född den sista tiden!
mysko skrev:*knapplån*
Sablar att hon ska behöva ligga så där
Kom igen nu Sablar "ALLA" på Buke krystar till din hjälp se hur vi jobbar
Ja, det har du nog rätt i. Hoppas bara att allt är väl med dem alla.lisa skrev:Men hörrni.... kotte kanske är ute för längesen?
Jag vet inte, men om man just har fött bäbis kanske inte det FÖRSTA man gör är att rusa iväg till en dator Kanske hela familjen ligger utslagen i en liten gosig hög på BB nu?
Hur som helst hoppas jag att vi får veta snaaaart. Jenny är ovanligt tyst, vad kan det betyda tro...?
Jag fortsätter heja på Sablar!majola skrev:*lånar knappen*
Men hur har det gått? Jenny? Har du hört något?
Kämpa på Sablar!
Har det mot förmodan redan blivit en minisablar så tror jag inte att jag är den första som blir informerad. Det finns visst något som kallas släkt och vänner, typ. Som står dom liiiite närmareProsit skrev:*hoppar jämfota*
Vill veta NU!!!!
Mer kaffe??