Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Nej vet du va! Jag hoppas hon slipper snitt! Det är ett sånt aniklimax när man har kämpat så länge och sen helt plötsligt så bara plockar de ut ungen...

Adrian; Självklart blir det en kille! Det är ju på modet nu! Det är bara en tjej född den sista tiden! ;)

Snurrfian skrev:
Nej vet du va! Jag hoppas hon slipper snitt! Det är ett sånt aniklimax när man har kämpat så länge och sen helt plötsligt så bara plockar de ut ungen...

Adrian; Självklart blir det en kille! Det är ju på modet nu! Det är bara en tjej född den sista tiden! ;)
Humlan kräver planerat kejsarsnitt till sig själv! :crazy:

Till Sablar ges all annan energi och ork...
Hejjar på vidare :banana:

Hejsan ! :bump:
Jag är nu på buke.
Har en hästintresserad kompis som visat mej sidan. Har tillsammans med Maccadam följt med i värkarbetet och är snart slutkörd. Man kan undra hur läget är med stackars blivande mamma och pappa.
Men kämpa på det är värt besväret. jag lovar. Kram och lycka till !

Senast ändrad av en moderator:

*knapplån*

Sablar att hon ska behöva ligga så där :cry: :cry:

Kom igen nu Sablar "ALLA" på Buke krystar till din hjälp :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: se hur vi jobbar ;)

Tyvärr måste jag ta ngt att sova på en stund ;)

Imorgon när jag vaknar är sablar MAMMA :love:

Lycka till nu!! :bump:

*hugger din knapp*

Vad ÄR detta!!!??? Har varit hos Ainasoja ikväll, med en ickefungerande dator, trodde bebis var ute för länge sen!!!!

Kom igen nu Sablar!!!!!!!!!

Ja, håller med dej.Tråkigt när det är första barnet för henne. Men lyckan blir ju ofantlig när det är över. Hoppas det är över snart.

Jag hjälper också till och krystar och hoppas att Sablar ska få kraft från oss.... måtte allt gå väl....

Ännu ingen bebb i sikte :( ?

Fortsätter hålla tumme och att allt skall gå bra!

Kom igen nu BEBBEN :bump:

Men hörrni.... kotte kanske är ute för längesen? :idea:

Jag vet inte, men om man just har fött bäbis kanske inte det FÖRSTA man gör är att rusa iväg till en dator ;) Kanske hela familjen ligger utslagen i en liten gosig hög på BB nu?

Hur som helst hoppas jag att vi får veta snaaaart. Jenny är ovanligt tyst, vad kan det betyda tro...? :cool:

JA! :) Det får vi verkligen hoppas. Men det kan ta lång tid också, en vän till mig hade ett maratonlopp på 53 timmar från första värk till bebb kom ut. Hoppas verkligen inte det är så...

lisa skrev:
Men hörrni.... kotte kanske är ute för längesen? :idea:

Jag vet inte, men om man just har fött bäbis kanske inte det FÖRSTA man gör är att rusa iväg till en dator ;) Kanske hela familjen ligger utslagen i en liten gosig hög på BB nu?

Hur som helst hoppas jag att vi får veta snaaaart. Jenny är ovanligt tyst, vad kan det betyda tro...? :cool:
Ja, det har du nog rätt i. Hoppas bara att allt är väl med dem alla.

majola skrev:
*lånar knappen*

Men hur har det gått? Jenny? Har du hört något?

Kämpa på Sablar!
Jag fortsätter heja på Sablar!
Har inte hört något mer, men som sagt, de hör nog av sig snart hoppas jag :)

Jag var tvungen att starta datorn trots att fläkten inte fungerar i den bara för att se om det blivi någon bebbe ju :D

Alla mina tankar går till Sablar, om vi alla tänker på henne och fyller henne med kraft från oss så orkar hon nog igenom detta marathon lopp!

Jatack :bow:

Måste iaf forsätta skriva uppgift (om ledarskap, kultur och förståelse :crazy: ) en stund till, så jag kan lika gärna forsätta bäbisvaka.

Prosit skrev:
*hoppar jämfota*
Vill veta NU!!!! :bump:
Mer kaffe?? ;)
Har det mot förmodan redan blivit en minisablar så tror jag inte att jag är den första som blir informerad. Det finns visst något som kallas släkt och vänner, typ. Som står dom liiiite närmare ;)
Dessutom behöver de vila i vilket fall som. Mina nerver klarar sig ändå....kanske.... :D

Kaffe ja! alltid :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama