Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

En våt handduk, kall, hjälpte mig att hålla mig på rätt sida om smärtan. Märkligt nog var det som om den kändes och ju mer jag tänkte på den så kände jag värkarna mindre. Jag kan noig inte förklara på ett vettigt sätt, men jag hoppas att du förstår. Att vicka på tårna/ fötterna hjkälpte också, på något sätt koncentrerade jag mig på det andra och inte på värkarna.Att gnola en ramsa hjkälpte också.
Det var mina tips!

Är de kvar hemma??? Är hon inte på BB? :confused:
Har inga tips att ge, men hoppas på en bebis i morgon när jag slår igång datorn. Skicka hälsning från Västerås!! :bump:

Prosit skrev:
Är de kvar hemma??? Är hon inte på BB? :confused:
Har inga tips att ge, men hoppas på en bebis i morgon när jag slår igång datorn. Skicka hälsning från Västerås!! :bump:
Inte nu längre. För nu är de på väg in igen.... :crazy:

Nerverna på utsidan än en gång! :eek: :o

Heja Sablar med familj!! :love:

Men gah stackars Sablar!! Men nu snart måste hon ha en minisnablar på armen! Uppdateringen går för långsamt! ;)

Stackarn! :crazy:

All styrka till sablar!

Hingst eller sto spelar ingen roll, bara den tittar ut NU! ;)

Hört något ännu? Känns nästan som att sitta där själv igen och skall föda, bara av att hejja på sablar stackarn. Hoppas att det är klart nu och att hon får snusa bebis lukt.

Oj, men varför åkte de hem igen, det verkar läbbigt :o Fast de e klart det ärmysigt att va hemma lite....

Stackars stackars sablis, jag har själv så himla låg smärtgräns, jag får nog adoptera :eek: :eek:

Hoppas allt går bra till slut, men det gör det SÄKERT!!

Kämpa på nu Sablar, sambo och mini (särskilt den sista :devil: )

:bow:

Här kommer en peppdans :banana: :banana: :banana:
Usch, jag lider med sablar. Förvärkarna är det grymmaste av allt, :cry:

Hoppas vi får höra nåt snart!!
(jag tror det är en liten hona)

Jag som hade hoppats det skulle kommit en liten "mini" vid det här laget. Hoppas allt går bra för sablar!

Har inte hört något mer ännu.. :crazy:
HOPPAS hon mår bättre, och har en mini att lukta på... :love:

Kan jag också få? :o

Mitt kaffe har visst blivit gammalt och äckligt medans jag bodde i bibblans kaffeautomat...

Om vi dricker massa kaffe för sablar blir hon kanske pigg och trycker ut kotten :idea:

Gumman lilla :love: tänker på dig hela tiden och hoppas att det går bra trots allt jobbiga :cry:
Storsablar jag tror att du gör ett bra jobb oxå som tar hand om vår "lill" Sablar22 :bow:

Nä nu vill jag bli "farmor" :love: :love:

*bidrar med en påse bullar* jisses vilken tid det tar! måste ju titta in här då och då i pluggpauserna och se efter om det har hänt något!
tänker på dig sablar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama