Minisablar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Okej, nu MÅSTE jag lägga mig en stund, ryggen är hemsk. Bara för det så kommer hon säkert pluppa när jag sussar....... :crazy:

Jag har en ide! :idea: Kvart i tre sa tanker vi alla stenhart: Det har klarar du Sablar! Det ar vart allt det jobbiga och onda! Allt kommer att ga bra! NU kommer bebben!

Hanger ni med? :banana:

Tidsomstallningen vettu :o :D Vi ligger i vanliga fall 6 timmar efter men vi har inte stallt om till sommartid an *forvirrad*

Men nu får vi nog säga kl. 4 istället...så att alla är med :D

*kläm kläm kläm*

Men herrejissanes!!!!

Nu får det väl ändå vara dags!!

När jag började läsa tråden nu precis så var jag säker på att ungen skulle ha ploppat ut i slutet av tråden ;) men inte det inte..

KOM IGEN SABLAR!!!!! :banana: :banana: :banana:

Min tumme ramlar snart av så blå som den är. Måste byta tumme...

Hoppas den lill* kommer snaaaart!!!

Kläm ut'en nu Sablar! Du får väl locka med en egen skoter på 14-års dagen eller något :angel:

Jag skall försöka tomkrysta lite extra ikväll och hoppas på att jag kan föra över något av det till dig :D

Heja!

Liiten uppdatering kanske?

Har inte varit hemma, men pratade med sablars sambo för snart 2 timmar sen.
Det är NOG en minsablar ute snart, de är inne på förlossningen...och Sablar kämpar som ett djur.... :love: :love:

Men då kör vi en gång till, i kör:

*Tryck tryck tryck*

:banana: :banana: :banana:

HEJA, HEJA!!! :banana: :banana: :banana:

/MissX - som minns sin första 24-timmars.... :cool:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jillybean kor vagen for Sablar! Det var da sjalva attan vad battingen tar tid pa sig! :bump:

Men gah stackars Sablar!! Men nu snart måste hon ha en minisnablar på armen! Uppdateringen går för långsamt!

:rofl: :rofl: :rofl:

Sorry Snurrfian men bilden av Sablar med en minisnabel på armen... Jag antar att du tror på en kille :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 473
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama