Mina sötnosar!!

Sv: Mina sötnosar!!

De är jättefina!
Du tog rätt beslut, gällande pojkvännen.
:)

Hihi! vikken tur att du tycker det. :) Skulle aldrig ha pallat att göra mej av med nån av dom för en killes skull. Dom är mina ögonstenar. Å så blire ju en till i helgen. grabben på dom första bilderna:)

Hihi! vikken tur att du tycker det. :) Skulle aldrig ha pallat att göra mej av med nån av dom för en killes skull. Dom är mina ögonstenar. Å så blire ju en till i helgen. grabben på dom första bilderna:)

Ja, där ser du, du får ju en ny man i ditt liv nu :angel:

GUd va fina dom är!!! Det är bara raskatter va??
Det enda problemet jag tkr med raskatter är att de är så dyra!! så man vågar ju inte släppa ut dem.. hihi man får staketera in hela tomten :p o taklägga ^^ hihi

GUd va fina dom är!!! Det är bara raskatter va??
Det enda problemet jag tkr med raskatter är att de är så dyra!! så man vågar ju inte släppa ut dem.. hihi man får staketera in hela tomten :p o taklägga ^^ hihi

Anser du att huskatters liv inte e lika mycket värda bara för att man kan få tag på dem gratis? Det gör inget om de "kommer bort" eftersom det är så billigt att skaffa en ny?

Jättehärliga katter du har, å vilken snygging bengalen ser ut att va! :love: Alltid lika kul att få se bilder på andras älsklingar!

Det gör lika ont att mista en huskatt som en raskatt om man verkligen älskar sina katter... Pengarna spelar liksom ingen roll då..

Det gör lika ont att mista en huskatt som en raskatt om man verkligen älskar sina katter... Pengarna spelar liksom ingen roll då..

Tucker inte heller de spelar nån roll om de är raskatt eller inte. Fick min lilla Tilda överkörd i somras.
R.I.P
Photo-0444.jpg

DSC00078-1.jpg

Nä fy vad tråkigt! Så hemskt när sånt händer...kanonsöt tjej verkligen!

Hon va en riktigt söt å charmig liten parvel. Saknar henne massa:cry: Men ja har ju ett gäng till som lyser upp min dag =)
Men ja kan lova att ja vart rätt massa emot moppedister som åker på cykelvägar efter detta.

Anser du att huskatters liv inte e lika mycket värda bara för att man kan få tag på dem gratis? Det gör inget om de "kommer bort" eftersom det är så billigt att skaffa en ny?

Nej gud det gör jag verkligen inte! Men det jag menar är att eftersom att de är så dyra att köpa in, och katter gärna vill vara ute och vandra själv, så vill man ju helst inte riskera att dem försvinner...
Har bara haft bondkatter i mitt liv och älskade dem över allt annat! absolut inte att de är mindre värda!

Nej gud det gör jag verkligen inte! Men det jag menar är att eftersom att de är så dyra att köpa in, och katter gärna vill vara ute och vandra själv, så vill man ju helst inte riskera att dem försvinner...
Har bara haft bondkatter i mitt liv och älskade dem över allt annat! absolut inte att de är mindre värda!

Tycker fortfarande att det låter som du har den inställningen, men det är kanske bara som jag tolkar det...?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 145
Senast: Whoever
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 317
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama