Mina sötnosar!!

Sv: Mina sötnosar!!

DSC00090.jpg

Han ser ut att trivas kanon i din famn ju! Verkligen jättefin :d Hur har han tagit flytten?

Han verkar ha tagit flytten riktigt bra. Men han är fortfarande väldigt blyg å sitter mest å smyger på dom andra i familjen =) Men han är jätte mysig!

Jättesöta nosenosar! Och vilken vacker herre :love:

Idag har Bäbis vart på rymmen!
Å tusan va kul hon hade ute. kutade runt som en idiot här ute på gården. Klättrade i träden å drog ihop sej å busare lös järnet.
Nästan så ja funderar på om ja måste våga ha dom ute nu. när hon hade så kul..
Är ju så himla rädd att dom ska försvinna eller bli överködra som min lilla Tilda :(

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 145
Senast: Whoever
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 317
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama