Mina hundar *BILDBOMB*

ishmanda

Trådstartare
Här kommer lite bilder på mina två hundar
Goliat jackrussel 4 år och Fanny schäfer/rotweiler 12år och vår knasiga katt Dexter 1 år.

Fanny och Dexter
23476940.jpg

Goliat
23477481.jpg

Goliat tittar på Animal planet :D
23477281.jpg

Fanny
23477223.jpg

Polare
19545619.jpg

Sv: Mina hundar *BILDBOMB*

Vad häftigt med en blanding mella rottis och schäfer, cool! :banana:

Vad söt din jack russel är, är det en parson?

Är den vit på övriga kroppen, coola tecknen i huvudet! :D

Vad häftigt med en blanding mella rottis och schäfer, cool! :banana:

Vad söt din jack russel är, är det en parson?

Är den vit på övriga kroppen, coola tecknen i huvudet! :D

Tack

Nej, men har har mycke foxterrier i sig har jag fått höra.
Han är vit över hela kroppen men men bruna fäckar längst in i pälsen, trodde dom skulle komma fram men icke. Så hans päls är brun 1cm längst in på strået och sen vit.

20042041.jpg

Ja Fanny är verkligen en kanon korsning, Hade det inte varit för att jag inte tål henne (allergisk och tål inte schäfer) hade vi skaffat en lika dan korsning till. Världens goaste och snällaste hund och dessutom bra vakt. Trots att hon kommer i full fart viftandes på svansen backar folk. Hon är trota allt 45kg och ca 75cm hög :angel:

Ja Fanny är verkligen en kanon korsning, Hade det inte varit för att jag inte tål henne (allergisk och tål inte schäfer) hade vi skaffat en lika dan korsning till.

Varför tål du inte schäfer? :confused:

allergisk, och jag regarar jätte mycke på schäffer = Fanny, men inget alls på Goliat :grin: Han ligger alltid hos mig på natten, under mitt täcke :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 104
Senast: Farao
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 132
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka