Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Zeeke

Trådstartare
Jag filmade honom då han satt och småsnackade med mig och la sen in det på datan och då jag satt och kollade på det så morrade han åt sig själv....hahahahaha....så gulligt!!!

 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Rejält tryck han har i morret!!


Provade att spela upp den för min rottman, men han bara snarkar vidare.........
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Vad söt!

Spelade upp den för mina grabbar som börja gläfsa lite:p
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Vilken liten läckerbit. :d
Min latmask låg bara och glodde på mig. Inte ens en blinkning.
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

:rofl: :rofl: herregud vad det såg roligt ut när han tittade på sig själv. då var han visst inte så tuff längre ;)
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

har spelat in en film på min hund när han fick se och höra videoklippet :D ska försöka få upp den så for jag kan
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Min vovve for upp från sovandes och bort till ytterdörren och skällde som en bandhund! Sen in till mig vid datorn och satt och lyssnade och vred på huvudet. Konstiga saker i den där burken....!
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Haha................kul....:rofl:

Spelade upp frekvensen för min vovve.........det var morr och skall kan jag lova :D
Kan tyvärr inte filma........
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

åhhh vilken kille :love:
*vill ha*
så söt när han låg och "åmade" sej på golvet.:D
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Min Amstaff, satte sig upp i soffan å lyssnade lite, mer än så var det inte...jag hade trott att han skulle bli helt tokig å springa runt å skälla.

Just det gud så fin han är, din vovve.
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Så här såg min hund ut när hon stod bredvid mig här vid datan och lyssnade.....hon är så himla söt alltså!! :love:
Jag tror faktist han sa något förolämpande, eftersom hon skäller på honom medans hon går iväg. :rofl:

 
Senast ändrad:
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Min Amstaff, satte sig upp i soffan å lyssnade lite, mer än så var det inte...jag hade trott att han skulle bli helt tokig å springa runt å skälla.

Just det gud så fin han är, din vovve.

hehehehehe....tack:)
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Min vovve får galna ryck när det är hästhoppning på tv eller när America's Funniest Homevideos visar filmklipp på andra vovvar.
Han rusar fram mot teven, trycker nosen mot skärmen och skäller sedan sitt "lek-skall". Brukar inte folk säga att hundar inte kan se på tv? :D
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

Så här såg min hund ut när hon stod bredvid mig här vid datan och lyssnade.....hon är så himla söt alltså!! :love:
Jag tror faktist han sa något förolämpande, eftersom hon skäller på honom medans hon går iväg. :rofl:


Mmmmm...så söta då dom lägger huvet på sned :)
 
Sv: Min tokiga Rottis....hehehe...*videosnutt*

min ena vovve började skälla:rofl: men min första tanke va, "va sa han"? för han ser så himla fundersam ut när han ser sig själv:rofl: :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: Trassel12
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp