Min "Shäfer"

Re: Min \"Shäfer\"

Jättefin! Älskar schäfrar! Har ju en egen :o

Men, vem är Bengtsson och varför försvann han?

Bengtsson är son till Pepsi på bilden, han bara försvann nov 2002.....spårlöst borta :( :(

Pepsi är blandras......men kan ni gissa vilka ras/er :angel:

Jättefin!! :love: Kan man förvänta sig något annat av en schäfer. :angel: :angel:

HON :eek: :rofl: :rofl: :rofl: Säg inte det till Honom bara :rofl: :rofl:
Han är blandras mellan schäfer o bordercollie (75/25)

pepsi? jag trodde det var ett flicknamn :o fast nu läste jag att du skrivit "son till"... ber så hemskt mycket om ursäkt... :o

Dom är fina om dom inte står för mycket under sig :crazy:

Det är ganska många som frågat vart jag köpt min då dom tycker han är så fin, t om när vi minglade på hundutsällningen så frågade folk vart han var köpt :D :Dlite paffa vart dom :rofl: :rofl:

Det är Håkan Loob som döpt honom(om du vet vem det är)så skyll inte på mig :rofl: :rofl:
Min gamla tik heter Jaffa ;)

Jag är inte så förtjust i schäfer och schäfer-liknade hundar (korsningar då :smirk:)
men din vovve var verkligen fin!

Christin

Menar du alla schäfrar eller schäferliknande hundar? Eller bara dem du troligen fått dålig erfarenhet av?

:rofl:..jag vet ju vem han är som person men inte riktigt vad han håller på med...men nåt med hockey är det iallafall :D

Den hunden syns inte att det är border i :)
Min schäfer är renrasig men får förfråningar ibland eftersom hon lär långhår :p
Tyvärr skall hon omplaceras eftersom nu även husse har blivit för dålig :(

Va fin hon var(för det är väl en tjej?)
min har några vita fält på halsen, vet inte om schäfern "fårha/har" det.....

Nja nu är det så här att det är mest utseendet jag som regel inte gillar. Och det var väl det det var tal om här?
Faktum är att en av mina bästa vänner har schäfer, men jag har aldrig fattat tycke.
Inget ont om rasen men inte min favorit helt enkelt.
Men denna killen var väldigt söt även i mina ögon!

Dom får ha men är inte önskvärt...men så är heller inte långhår önskvärt heller och hon är för "stor" då hon är en 62-63 cm hög :D

Tur vi tycker om dom ändå :D :love:

Men sonen(på min anvbild) är ju inte lik far sin iallafall :cool: modern har jag också(sch/bc/collie) men hon är som en schäfer hon också fast hon har vingmutteröron och lite smalare nos.....
en tjuvbetäckning och hon valpade för första gången när hon var 9 år....nu är hon 13 :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 620
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24