Min nya valp... :)

Sv: Min nya valp... :)

åh vad roligt grattis! den 8/7 hämtar jag min valp :)) längtar så jag håller på att spricka!

Åh så söt!

Stabyhoun är en av de (många :D) raser jag kikat på. Får man lite nyfiket fråga vad du har för planer för valpis i framtiden?

Mina planer för lilla Jazza är en aktiv familjehund som kan följa med på ridturer, promenader, vakta gården mm. Har tänkt åka på någon utställning, och om det går bra så får man väl blodad tand... ;)
Är heller inte främmande för att träna viltspår, allt är beroende på valpens egna egenskaper. Det är ju så, att det som fungerar bra blir man ofta mer och mer intresserad av...
Jag tycker rasen är lagom stor, är förhållandevis fri från rasbundna sjukdomar, och är dessutom vacker att titta på!

Skickar pm också

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 998
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 475
Senast: Migo
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 459
Senast: Emtherlia
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 493
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka