Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bjuder på en nytagen film av mina små
Fråga mig inte hur mamma fått för sig att jag inte skulle älska dessa 2 underbara små barn
Passar på att fråga, är det normalt att 2½ åringar kan lägga upp siffror sådär? Han lägger även upp hela alfabetet i rätt ordning
vad söta dem är
Han är ju jätteduktig ju!
Han kanske blir värsta mattesnillet
Tittade på din video när Tim säger mamma.
Hade Isak i knäet och nu knatar han runt här och säger mamma haha
Vet inte om du läst denna artikel?
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5123131.ab
Jag tyckte iaf att den var intressant!!
Vilken duktig kille du har förresten
Efter du har ropat Tim några gånger låter det som att den lilla oxå försöker säga Tim, tycker jag.
Projicering kanske? Hon verkar ju inte vara vidare värst bra på att älska själv, så därför kanske hon letar efter samma brist hos andra.
Helt sjukt att säga så. Det påminner mig om en sak min mamma sa när jag var tonåring. Min lillasyster älskade när jag sminkade henne, eller fixade hennes hår. En dag när hon tjatade om att jag skulle sminka henne, sa min mamma: Varför vill du det? Förstår du inte att hon bara sminkar dig så att du ska bli ful?
Trots att jag inte var så gammal, så kände jag att det där sa mer om hennes egna tankar än om mig.
Helt otroligt! Vi har en treåring som intresserar sig lite för både siffror och bokstäver, men han kan ännu inte koppla ihop ljudet med symbolen. Han kan räkna till tre helt själv, och med lite stöd upp till tio.
Men vad häftigt - det jag är mest fascinerad av är när han gör ett mellanrum mellan 3-an och 5-an för att 4-an skulle få plats, DET är inte vilken tvååring som helst som gör !
Silent fall.
visserligen recension på engelska.. http://en.wikipedia.org/wiki/Silent_Fall
Den är väldigt bra.
Autism kan vara så olika på olika människor, vissa blir helt överjäkliga på vissa saker.
Som rabbla telefonkataloger som rinnande vatten, allt dom läser minns dom. Matematiska geni, tekniska geni.
Andra är lallande skal sen finns dom med autism light där du knappt märker någonting alls på dem att dom har autism.
Finns dom som påstår att dom mest framstående forskarna som Einstein var "knäpp" & hade någon sorts störning, värdelösa i skolan men vilka uppfinningar dom gjorde.
Var stolt över din son..
Känns bra att hon vill ha kontakt med mig trots detta med mamma.