min livskamrat

L

Lieanne

tog med mej min katt till min mor där vi bott för några år sen,efter en stund vill han gå ut å jag tänkte här har vi traskat så mycke han å jag så här vågar jag släppa ut honom stor tomt å han har haft sina rundor alltid kommit när jag kallat på honom,han har alltid väldigt högljutt talat om när han velat in,men han bara gick upp i rök,har kört gått runt i hela området,han har på ålderns höst jamat när han inte sett mej men allt har varit knäpptyst,var ute i natt å lussna å vyssla efter honom,det är så otoligt jag fattar det inte å när jag kom hem till mitt så är hans plats tom,har aldrig hänt innan detta,hade jag varit minsta orolig över honom hade jag ju aldrig släppt ut honom,detta kommer å ta tid,jag kommer nog aldrig över detta,ska sätta in annons,men...han som väckte mej om nätterna,låg hos mej,kommit å mött mej efter jobbet,fattar de inte,så tyst,tomt å ensamt,min kizunge,alla hans små hårtussar,åh de känns som om man ska gå itu!!!!!

Sv: min livskamrat

Stackare. :( Men ge inte upp hoppet! Sätt upp lappar och åk dit varje dag i skymningen och gryningen och ropa på honom. Polisanmäl honom också som försvunnen.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 162
Senast: Shenzi
·
Relationer Tar det hela från början... Har träffat en kille som verkligen är hur gullig som helst, har precis påbörjat en ny utbildning och denna...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 640
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter