Min lilla prinsessa har blivit stor !

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Leyla

Upptäckte i går att där är en lite tand som är på väg upp!!! :)
Hade förväntat mig en gnällig och en jobbig period när de skulle få sina första tänder, har läst en del på familjeliv och de flesta har haft en lite jobbigare period då men ack så blev det inte här :)
Min lilla flicka håller på att bli stor :eek:
Hon är 6 1/2 månad gammal.

HPIM0481-thumb.png


På bilden är hon ca 5 månader.
 
Sv: Min lilla prinsessa har blivit stor !

Min son har 8 tänder och är 19 månader. Han har aldrig lidiit av att fått sina tänder. dom har kommit som en överraskning.
 
Sv: Min lilla prinsessa har blivit stor !

Vad skönt det låter, hoppas att det fortsätter så här oxå :)
 
Sv: Min lilla prinsessa har blivit stor !

Visst är det roligt...tiden bara rinner iväg.

Hade inga problem med tänder här heller,först kom de två nedersta och månden efter kom 4 st i överkäken på samma gång,mycket dreggel blev det dock.

Man blir lika facinerad varke gång det händer något nytt,precis fått inse att min lilla pluttbebis precis blivit en ett åring med egen vilja som flyttar sig snabbt och långt...skulle jag aldrig trott för ett år sedan :angel:
 
Sv: Min lilla prinsessa har blivit stor !

visst e de härligt:) minlilla tös har 8tänder, går, nästan springer ibland:D å säger "tack tack" . hon blir 1år 24/6. de har gått väldigt fort. fast hon har varigt lite grinig och väldigt dregglig när hon fått tänder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Viva
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 733
Senast: Juli0a
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 237
Senast: Liran
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 090

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp