Min lilla prinsessa har blivit stor !

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Leyla

Upptäckte i går att där är en lite tand som är på väg upp!!! :)
Hade förväntat mig en gnällig och en jobbig period när de skulle få sina första tänder, har läst en del på familjeliv och de flesta har haft en lite jobbigare period då men ack så blev det inte här :)
Min lilla flicka håller på att bli stor :eek:
Hon är 6 1/2 månad gammal.

HPIM0481-thumb.png

På bilden är hon ca 5 månader.

Sv: Min lilla prinsessa har blivit stor !

Min son har 8 tänder och är 19 månader. Han har aldrig lidiit av att fått sina tänder. dom har kommit som en överraskning.

Vad skönt det låter, hoppas att det fortsätter så här oxå :)

Visst är det roligt...tiden bara rinner iväg.

Hade inga problem med tänder här heller,först kom de två nedersta och månden efter kom 4 st i överkäken på samma gång,mycket dreggel blev det dock.

Man blir lika facinerad varke gång det händer något nytt,precis fått inse att min lilla pluttbebis precis blivit en ett åring med egen vilja som flyttar sig snabbt och långt...skulle jag aldrig trott för ett år sedan :angel:

visst e de härligt:) minlilla tös har 8tänder, går, nästan springer ibland:D å säger "tack tack" . hon blir 1år 24/6. de har gått väldigt fort. fast hon har varigt lite grinig och väldigt dregglig när hon fått tänder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 860
Senast: fixi
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 067
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: Viva
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 358
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar