Min lilla medpassagerare

gadriel

Trådstartare
Ikväll tog jag en liten tur med Lova, andra gången med bootsen på och helt barfota bak, funkar hur bra som helst *glad*. Eftersom hon går barfota har jag bytt maratonvagnen mot rockarden för en tid så hon får lite lättare att dra.

Med i vagnen hade jag min nya kärlek, som börjar få in vanan och tycker att det är ganska trevlig att ta en liten tur. På hemvägen brukar han sova som en stock trots lite skumpig väg. Visst är han väl söt :)

malte01.jpg

malte02.jpg

malte04.jpg

malte03.jpg

Sv: Min lilla medpassagerare

Åh så trevligt det ser ut!!! Och vilket sommarlandskap ni fått redan...här är det inte direkt grönt än om man säger så.

Vovvsingen var söt men jag tyckte nog ännu mer om hästen!

Åh så trevligt det ser ut!!! Och vilket sommarlandskap ni fått redan...här är det inte direkt grönt än om man säger så.

Vovvsingen var söt men jag tyckte nog ännu mer om hästen!

Ja är helt underbart här nu, vitsippor överallt och en del blåsippor med :) Är bara att njuta :)

Ja Lova är söt hon med, och nu när hon blivit lite smalare ser hon nästan respektabel ut :D

Vilken fin hund :laugh:

Ni ser ut att ha haft en mysig tur, längtar tillsman kan ge sig ut på något utflykt här med!
Vitsippor?
Här är lägdorna vita fortfarande och vägarna är fulla av tjälhål. :crazy:

Åh vad härligt, längtar tills det är sådär somrigt här också! Men körutflykt har det blivit här också, på härliga grusvägar. Dock utan kamera. Tur det kanske, för när husse kör vete fasen om jag hängt kvar om jag försökt fota :D

Ni ser ut att ha haft en mysig tur, längtar tillsman kan ge sig ut på något utflykt här med!
Vitsippor?

Där din vagn och sele är så finns det jättefina vägar nu, bara att ta med hästen ju :bump:

Men vilken söt liten vovve :love::love:
Så liten och behändig.
Dina Lova är en riktig pärla hon också!

Vilken fin hund :laugh:

Vitsippor?

Mm, våren är absolut den bästa årstiden tycker jag, njuter varje dag :) När liljekonvaljerna kommer längs vägarna och man känner hur gott dom luktar från vagnen då är det ännu härligare :)

Men vilken söt liten vovve :love::love:
Så liten och behändig.
Dina Lova är en riktig pärla hon också!

Ja han är så go så, fast han är bara 11 veckor på bilden så han blir ju lite större sen men han ska nog få plats på vagnen ändå ;)

Lova är underbar, visst kan hon vara lite seg ibland men i övrigt är hon en riktig guldklimp :love:

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 363
Senast: Tonto
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 173
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 979
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 611
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka