Min kille har blivit stor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Adrian

Min kille på fyra år följde med en kompis hem efter dagis igår! Och dessutom en kompis han inte varit hos förut...
Det var första gången han följt med någon hem utan att jag eller Pappa varit med och "lämnat av" honom.
Det blev en konstig mix av stolthet och separationsångest där jag satt på jobbet med telefonen i handen, efter att personalen på dagis ringt och frågat om det var ok.

Tänk hur man är när man är förälder :o

Sv: Min kille har blivit stor!

Visst känns det lite konstigt när sådana där saker sker /man gör...
Man är ju liksom jätte stolt att barnen blir större och mognare men samtidigt vill man ju behålla sin lilla bebis... Huva åka hem till kompis själv... Men elin är nog snart där hon oxå...

Tack :love:
Det är iofs min minsta på användarbilden.
Här är en bild på båda
3171aff0.jpg

Det går absolut fortare än man tror...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 014
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 400
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 282
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar