Min hund har inga bakben! Han bara faller från sida till sida och kommer knappt framåt! Bakbenen lixom släpar efter och han har ingen koordination i kroppen! Rör man vid honom så morrar han och visar tydligt att man ska inte röra honom!! Detta har hänt nu idag! Han visade lite tecken tidigare idag att han var stel, inget annat, inget haltande eller så, men jag tänkte att han är trots allt 9 år gammal, klart att man kan bli lite stel då! Nu har han legat och sovit någon timma i sin bädd och nu då jag skulle gå ut och kissa sista gången med dem så kunde han knappt gå!! Trappan upp till ytterdörren (vi bor i eh-hus) kom han inte alls upp för heller, utan han satte sig nedanför den och bara tittade sorgset på mig! Då fick jag hjälpa honom, men han morrade till mig, så jag förstod att han hade ont och försökte ta det så försiktigt jag kunde!
Jag har försökt ringa veterinär men inget svar! Vad har hänt?! Vad är det frågan om?! Är det någon som har varit med om detta?! Vad ska jag göra?! Kan någon ge mig några råd tills jag får tag på en veterinär!
Jag har försökt ringa veterinär men inget svar! Vad har hänt?! Vad är det frågan om?! Är det någon som har varit med om detta?! Vad ska jag göra?! Kan någon ge mig några råd tills jag får tag på en veterinär!