Min första start - Vad tänka på??

Sv: Min första start - Vad tänka på??

Jag har ju kört 5 licenslopp med den vagnen utan minst märke och jag tycker inte hon ligger på den alls.

Har en Multiflex.

Ja men du kör licenslopp - de brukar gå sisådär 5-10 sek över tävlingstempo och det är en jäkla skillnad.

Då jag tog licensen var körordern - starta - hitta era positioner - kör 25 och sen fri fart sista 300. :idea:

Precis det jag menar...
Är det vanligt att kusken gör så att det bli brännsår??

Instämmer med de tidigare om att det inte är direkt vanligt, snarare direkt ovanligt.
Sa inte Tom nåt om att hästen behövde ovanligt mycket stöd åt något håll? Han brukar vara informativ.

ja jag har aldrig varit med om skav så, lite svettmärken kanske, men jag hade en jättetravare och en sulky xl. Vilken sida?? Hon måste ju gå snett i vagnen av nån anledning skulle jag tro, eller så är den för trång.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 608
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 392
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 670
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Jag var med om en händelse i onsdags som jag inte kan släppa riktigt... Jag vill gärna höra era åsikter om vad ni hade gjort i den...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 305
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA