Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi köpte en finare pärm från Åhlens och tjockare fotopapper. Sedan har vi köpt stickers och schabloner på Panduro, då ingen av oss är konstnärliga :smirk:
Fördelen är att vi får boken precis som vi vill ha den, nackdelen är den blir dyrare än de som vi finns färdiga.
Jag har en som är helt okej och köptes på Barnens Hus. Den kostade väl en 130 spänn eller så. MEN; en riktigt fin hittade jag på ICA Maxi och köpte som present till en annan person! En med Nalle Puh-tema. Den verkade innehålla ALLT. Kostade kring 150 kr tror jag.
Vi köpte Boken om mig från Bonniers baby. Vi ville ha den enkel och med mycket teckningar i. Och det är den. Vi ids inte skriva sådär jättemycket, bara basfakta.
Vi köpte våran på bokhandeln, Wettergrens. Dom hade 3-4 stycken, inte så många där vi var, dessutom var det svårt att hitta dom för dom stod på ett ställe man aldrig skulle kollat.
Vi har en som heter "Mollys babybok". Den hade fler fack att lägga saker i och mycket plats för att klistra i foton.
Dessutom var den inte så puttenuttig som de andra vi tittade på.
Tror jag beställde den från en av internetbokhandlarna. Kostade runt 79 kr eller något sådant.
Hästmänniskan Skulle det bli den som är högst på listan just nu så tickar den alla boxar utom en. Sto, SWB, rätt ålder, bra hoppstam, men... väldigt...
Hästmänniskan Sist jag köpte så var det för 50, en 2,5 årig SWB. Sålde henne ett år senare för 75, efter treårs. Det var inte planerat så men så det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.