Min första AR-kurs

Sv: Min första AR-kurs

Bra fråga:smirk: det brukar väl vara så att det mesta finns i södra delarna av landet och det kan dröja länge innan det sprider sig norrut tyvärr. Men det är på gång, redan nu är det ju betydligt fler helgkurser än vad det var för ett par år sedan.:)

Ja, det kan man fråga sig. I västerbotten finns det ju en del mer eller mindre kända intruktörer. Men avståndet dit är ju ändå för långt för att man ska orka släpa hästen för en lektion.

Idak jag håller med!!!
Man kan ju ex. inte börja köra till umeå titt som tätt!

Jag hoppas vår blivande instruktör i Integrerad ridning kommer tillbaka till Norrbotten efter utbildningens slut. ;) Det behövs verkligen inhemska instruktörer för att vi ska få hjälp mer regelbundet.
Du får flörta med henne :smirk:

SÖKES:
Tränare till Norrbotten (helst Luleå) :smirk:

Bra fråga:smirk: det brukar väl vara så att det mesta finns i södra delarna av landet och det kan dröja länge innan det sprider sig norrut tyvärr. Men det är på gång, redan nu är det ju betydligt fler helgkurser än vad det var för ett par år sedan.:)

Vi får hoppas att "någon" tränare tar sitt förnuft till fånga och flyttar hit:angel:

Hej!

Förlåt om jag skakar liv i en gammal tråd, men har trådskaparen hunnit vara iväg på sin första kurs? Och vilket intryck fick hon?
Givande?

Undrar för att jag själv ska gå på kurs som "fotmänniska" 17-18 mars för att få lite hum om vad allt detta handlar om... :-)

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Nova123
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 682
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar