L
lejonberg
Sv: Min diarréhäst!
Hej
Jag har provat profeed och det har fungerat toppenbra
Hej
Jag har provat profeed och det har fungerat toppenbra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag ingenting. Din häst blev ju bra av shy-feeder skrev du ju nyss. Inte Proequo eller vad det hette.
Håller med ang. Proequo!
Min häst älskar det och han äter det som det är(en del tror att man måste ha Proqqo(vi kallar det för det) på kraftfoder). För oss funkar det superbra eftersom det blir som hans kraftfoder. Annars måste han ju hålla sträng diet och blir då ledsen när alla andra utom han får kraft. Nu kan han ist vara lugn o sörpla på
Tyvärr kan det ibland vara svårt att få tag på om man inte bor nära nån stor stad men mig har de på företaget hjälpt jättemycket. Inom travet används det mkt och när "travgubbarna" åkt o farit har de haft med sig Proqqo till oss. Ibland har de skickat det mellan varann och kartongerna kan ha rest hur långt som helst!I kyla förstås! Och de har inte velat ha nånting för frakten!
Det här året blev han ju inte "botad" av Proqqon men han kommer att få äta det hela våren. Gör mig tryggare och han älskar det!
Tack för ditt svar.
Har nu mejlat och frågat vad det kostar och så. Hann göra det innan jag fick se ditt svar.
Ja, det blir ju otroligt dyrt. Det fungerar ju inte med magtarm-balans, colicure, probimin, potatismjöl, etc etc känns som jag har prövat det mesta nu. Han kan bli bra i några dagar när jag börjar med något som han inte fått förut. Sedan kommer det tillbaka.