Min datorMus är död! HJÄLP!!

Reykur

Trådstartare
Hur navigerar jag då? jag har bläddrat mig runt med tab nu, är det enda sättet? :crazy: Jag blir knäpp, det tar sjukt lång tid! Hur navigerar jag bland de olika fönster jag har uppe osv?

Det här va tidskrävande.. vore skitbra med ett snabbt svar ;)
 
Sv: Min datorMus är död! HJÄLP!!

klickar du bara alt så kommer du upp till små menyerna och så kan du bläddra där.
annarshar du windows tangenten
win+e så öppnar du filhanteraren, och där så kan du hoppa mellan rutorna med tab och bara klicka.
i småmenyerna ser du att vissa bokstäver är understrukna, eller står ctrl+s för spara osv.., man lär sig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 212
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 019
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp