Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Laddie för 8.000 kr då? Både stam och prestationer, samt att han verkar lämna trevliga avkommor. I alla fall vad jag har hört. Tror det blir svårt att hitta en hingst med bättre förutsättningar för dessa pengar.Jag försöker vara vis,men hittar inget klokt jag har råd med!
Laddie för 8.000 kr då? Både stam och prestationer, samt att han verkar lämna trevliga avkommor. I alla fall vad jag har hört. Tror det blir svårt att hitta en hingst med bättre förutsättningar för dessa pengar.
Tillägg: Framförallt unghästprestationer. Att han tävlade vidare i Europa som äldre, utan att komma upp i samma klass har ingen "genetisk" betydelse. Däremot sabbar det marknadsvärdet. Han hade väl överträningsbekymmer i Europa och det är väl inte ärftligt?
Mr Pine Chip, 3.000 + 45.000 krMr Pine Chip har jag hört mycket bra om eller som sagt Scarlet Knight....vet inte vad dom kostar alls....
Han säger Orlando Vici.
Det är väl inte sååå stor skillnad på Always Alluring och Milton Zet?betäck inte en så fin märr med sånt skräp. . håller med sven där. Ta Orlando vici ! Måste du ha nåt billigare så kan jag säkert ordna nåt bra pris med roligare än Milton iallafall. Allways alluring tex. Avkommorna där ser väldigt fina ut. :-)