Midvinterblot (varulvslek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Midvinterblot (varulvslek)

Men va faaaan :mad:

Tänkte jag skulle hinna in och "försvara mig" men nu har ju DL passerat... Jaja, ha så kul allihopa!

(Såg att någon sa att jag var ny, jag har faktiskt varit med i säkert 20-30 lekar, men det var några år sedan ;))

LL har fått låna en dator. Ska kolla listan och återkommer ASAP.

Det var nog jag som sade det, sorry! :o Det är så många nya att jag inte har koll på de som inte är det inser jag nu :p

Fast jag tycker det är ganska sällsynt att röster kommer in nån minut försent? Då är det oftast nån som haft trassel med internet.
Må så vara men de sker oftare än aldrig :).

Myrten: väntar med spänning så kan jag sen gå och träna sen. Kan ju inte gå innan man vet hur det låg till!

Uppdatering!

Soffiproppi raglade ut ur sveakungens sal, lite lätt påstruken det ska erkännas. Hon famlade efter sitt svärd och sköld som skulle stå där hirden alltid lämnade sina vapen, vid väggen. För att bevara freden fick inga vapen föras in i salen, en regel alla följde.

Men nu? Hennes vapen var borta! Någon måste... hon hann inte tänka mer innan allt blev svart.

Soffiproppi var hirdmann.

Natt-DL imorgon kl 11.30.

Glömmerallt och Ottilia (eller hur?) varnas för missad röstning.

Förmodligen over and out från LL ikväll!

Nej förresten...

Information!

Eftersom glömmerallt redan i anmälningstråden uttryckte att hon kanske hade dåligt med tid samt endast har skrivit ett inlägg och dessutom missat röstningen ersätter jag henne redan nu.

Välkommen tillbaka, Soffiproppi!

Nu är det over and out från LL som ska käka lamm och dricka champagne.

Hmm, detta får mig ju jäkligt illa till mods med tanke på att det blev ett jäkla strömröstande på SP. Rymmer nog en och annan ulv bland de rösterna tror jag allt :cautious:

Det tror jag med. Det kom röst efter röst i slutet. Sedan bytte Paddington till Soffiproppi också och det var för att rädda sig själv, och jag kan förstås förstå att man hellre räddar sig själv än åker ut.

Jag tror att det nog gömmer sig ulvar både bland rösterna på mig, på Soffiproppi men det kan även finns bland dem som röstade "udda" el bland dem som inte röstade alls. Troligen en kombination av några av dessa alternativ el alla...

Ja självklart är det så, det är ju hur många ulvar som helst med tanke på hur många deltagare vi är.

Jag tror att det nog gömmer sig ulvar både bland rösterna på mig, på Soffiproppi men det kan även finns bland dem som röstade "udda" el bland dem som inte röstade alls. Troligen en kombination av några av dessa alternativ el alla...

Dvs. vilka som helst? :p

Oh shit, nu har vi möjligen en missionär till (beroende på vem glömmerallt var) och har förlorat hirdmannen :banghead:

Oh shit, nu har vi möjligen en missionär till (beroende på vem glömmerallt var) och har förlorat hirdmannen :banghead:

Vadå en missionär till? Rollen som glömmerallt hade är ju densamma, bara en annan person som har rollen, så situationen/rollerna har ju inte ändrats?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var bättre förr. Världen var full av spänning, mysterier, romantik! Naturen var vild, och människan förundrad... Nu? Nu är allt...
135 136 137
Svar
2 723
· Visningar
100 006
Senast: Mammas
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 455
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
44 368
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar