Middagsförslag önskas

DarkInNight

Trådstartare
Jag har 0 ideer. Jag är hungrig men kan tamefan inte äta något längre. Blir dålig och ont i magen av allt känns det som :(.

Jag är antagligen laktos och gluten allergiker (prover inskickade men svaren har inte kommit tillbaka ännu), plus vegetarian. Hjälp mig med tips på mat! :bow:

Sv: Middagsförslag önskas

:d Såg riktigt gott ut! Tack det ska jag laga imorgon tror jag. Idag blev det tomatsoppa med lite fullkornspasta, än så länge mår jag bra :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 898
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 497
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 209
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar