Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!X full er lengre. Husker ikke hvor mye desverre.
Smart!När jag hade micklem tog jag lösa aachenremmar och klippte av i lämplig längd. Funkade fint och då kan man få precis så långa remmar som man behöver
Ok. Jag har stl large horse på tränset och bit strapsen är för korta. Så då borde de bit straps jag har vara SH och LH?Det brukar ju följa med två par när man köper ett nytt Micklemträns. Köper du X-full får du med bit straps i Large Horse (LH)/ xfull och Standard Horse (SH)/ full.
LH = X full så tveksamt att de gör det. Men du kan ju alltid ta med dig en bit strap från tränset till butiken och jämföra?Ok. Jag har stl large horse på tränset och bit strapsen är för korta. Så då borde de bit straps jag har vara SH och LH?
Då kanske de där på Hööks i stl X-full funkar?
Jag har mejlat dem och frågat Jag kan uppdatera om jag får svar. Annars får jag pallra mig iväg och mäta när jag har vägarna förbi.LH = X full så tveksamt att de gör det. Men du kan ju alltid ta med dig en bit strap från tränset till butiken och jämföra?
När jag tänker efter är det nog inte LH jag har. Det var stl full, vilket kanske motsvarar SH?LH = X full så tveksamt att de gör det. Men du kan ju alltid ta med dig en bit strap från tränset till butiken och jämföra?
Jag gjorde likadant fast använde ett par sporremmar i läder istället.När jag hade micklem tog jag lösa aachenremmar och klippte av i lämplig längd. Funkade fint och då kan man få precis så långa remmar som man behöver
Också bra tips, tack!Jag gjorde likadant fast använde ett par sporremmar i läder istället.
Det brukar ju följa med två par när man köper ett nytt Micklemträns. Köper du X-full får du med bit straps i Large Horse (LH)/ xfull och Standard Horse (SH)/ full.
Intressant. Hööks har inte svarat, ställde frågan den 28:e maj. Blir nog till att beställa sporremmar.Är du säker på det där? Enligt ÅF finns det bara två storlekar på straps - large horse och pony. Och båda följer med alla träns.
Jag har ett standard horse och mycket riktigt är de medföljande strapsen i pony respektive LH. De är för korta. De hööks säljer som x-full är lika långa som de som är märkta LH.
Jag fattar inte varför de gjort strapsen så sjukt korta? Jag kommer byta mot andra remmar.
Är du säker på det där? Enligt ÅF finns det bara två storlekar på straps - large horse och pony. Och båda följer med alla träns.
Jag har ett standard horse och mycket riktigt är de medföljande strapsen i pony respektive LH. De är för korta. De hööks säljer som x-full är lika långa som de som är märkta LH.
Jag fattar inte varför de gjort strapsen så sjukt korta? Jag kommer byta mot andra remmar.