Sel

Trådstartare
Som rubriken lyder - hur i helsefyr kan jag anmäla min hund till en mentalbeskrivning? Jag tycker att jag googlat tillräckligt, men hittar ingen vettig hänvisning (förmodligen är jag otålig) utan finner bara sidor där jag själv kan anmäla mitt intresse som figurant och liknande.

Var kan jag få reda på hur/var/när man planerar att genomföra MH i mitt länoch hur anmäler jag min hund?

Sv: MH - hur?

Jag var naturligtvis alldeles för trångsynt för att inse att det kunde ligga under en Tävlingskalender! *duh!* Tack ska du ha, MosterMia. ^^

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 645
Senast: Cissi_ma
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 135
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 968
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 932
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka