Mexikansk nakenhund.

Lilljessicah

Trådstartare
Jag tycker att dom är sååå fula i ansiktet. Trodde jag.. Nu har jag gått och kärat ner mig i vanlig ordning.:angel::smirk:
En vän har tagit hem en tik (lilla modellen, finns större variant också) och hon är en sådan ögontjänare så man kan inte annat än älska henne.
Har ni någon erfaranhet av dem?:d

Sv: Mexikansk nakenhund.

En som jag känner har en sån tik på foder! Hur fin somhelst! Större modellen! ;)

Själv har jag en kinesisk naken :love:

En som jag känner har en sån tik på foder! Hur fin somhelst! Större modellen! ;)

Själv har jag en kinesisk naken :love:

Ja, dom är ju helt gudomliga.:love:
Dock måste jag stå fast vid att "det där stubbiga" håret en del av dem har på huvudet, inte är speciellt.. ehrem.. vackert.
Men "helnakna" är ju riktigt snygga!

ja har en mexikan..helt underbar..och en kines..älskar nakenhundar

Kinesen..han blir 15 veckor på tosdag

11960336.jpg

11960335.jpg

11960334.jpg

11960573.jpg

Mexikanen...6,5 år

11960332.jpg

Gammal bild på han
11960333.jpg

:D

ttttttttttttiiiiiiioooooooooooooooooo

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 520
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 809
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 817
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18