Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilens brukar också ha.
Men funkar dom faktiskt?
Ja, de gör faktiskt det. Därför: http://www.nyteknik.se/teknikrevyn/sa-tar-staltvalen-bort-fisk-och-loklukt-6369984Bilens brukar också ha.
Men funkar dom faktiskt?
Oj, missade det här, ta det inte personligt (min ignorelista är HELT opersonlig )Eftersom du redan fått svar på huvudfrågan startar jag trådens urspårning nu:
De där vaddå som gör vaddå?
(Ta det lugnt, urspårningarna brukar vara milda i början. Farten kommer senare. )
Oj, missade det här, ta det inte personligt (min ignorelista är HELT opersonlig )
Den ser ut som en tvål men är gjord av rostfritt stål. Tvålar man in händerna med den under rinnande vatten försvinner lukt av t ex fisk och lök från händerna. Magiskt!
Oj, missade det här, ta det inte personligt (min ignorelista är HELT opersonlig )
Den ser ut som en tvål men är gjord av rostfritt stål. Tvålar man in händerna med den under rinnande vatten försvinner lukt av t ex fisk och lök från händerna. Magiskt!
*fnys*
Prata med (den luktfria) handen.
Så "tvålen" gör inte händerna renare? Det bara märks inte på doften att man är smutsig?
Den tar bort lukten, sedan får du vackert tvätta tassarna med tvål för att få bort resten
Typ den äckliga lukten av metall...
Den tar bort lukten, sedan får du vackert tvätta tassarna med tvål för att få bort resten
Typ den äckliga lukten av metall...
Är det samma rostfria metall / legering i tvålen som diskbänken och kranen har?