Få bort dålig lukt i kylskåp?

Uppdatering; citron funkar inte. Testar nu ättikan som jag hämtat från min gamla lägenhet.

Uppdatering; citron funkar inte. Testar nu ättikan som jag hämtat från min gamla lägenhet.
Är kylen ordentligt kall också? Jag tycker det hjälper att sänka tempen ibland. Och kör hårt med kaffesump tycker jag, jag hade helt ärligt glömt hur effektivt det kan vara innan @IngelaH nämnde det. I och för sig skulle jag gärna gnida in det i hela kylen för maximal effekt. :D

Är kylen ordentligt kall också? Jag tycker det hjälper att sänka tempen ibland. Och kör hårt med kaffesump tycker jag, jag hade helt ärligt glömt hur effektivt det kan vara innan @IngelaH nämnde det. I och för sig skulle jag gärna gnida in det i hela kylen för maximal effekt. :D
Sänker jag temperaturen mer så fryser mjölken!
Kaffesump har jag inte, jag gör inte kaffe för jag är usel på det, möjligen rör jag ihop lite pulverkaffe.

Jag köpte en 2nd hand kyl för inte längesen och den luktade "gammalt".

Jag sprejade vit vinäger innuti och gummilister och torkade av med trasa. Ställde in en kopp vinäger och körde igång kylen. Öppnade kylen några timmar senare och kunde inte känna nån lukt alls

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: sthu
·
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 773
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Jag har fram till ganska nyligen haft egen brunn. Vattnet var fruktansvärt gult. På den nivån att allt blivit förstört, jag har inte...
Svar
11
· Visningar
520
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur