Meta-taggar?

V

villi

Jag har gjort en sida åt mig själv och en åt min pappa, bägge två i publisher. Om jag söker på mitt namn i en sökmotor så kommer min sida upp, men om jag söker på min pappas namn kommer inte hans upp. Och ändå har jag inte gjort något annorlunda på min sida. Jag har hört att det har och göra med meta-taggar, men hur kan det bli skillnad om jag gjort sidorna på precis samma sätt? Kan det ha och göra med att vi har olika webhotell?
 
Sv: Meta-taggar?

Nja idag använs inte metataggar så mycket av sökmotorer.

Du kan därimot gå in på sökmotorernas hemsida och adda din hemsida till dom så går det fortare annars får du vänta minst några dagar så hittar sökmotorerna hemsidan
 
Sv: Meta-taggar?

Ok, tack för hjälpen! Har lyckats adda den på yahoo, men när jag ska göra det på google står det nåt om att servern inte hittas :(
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 806
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 212
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 469
Senast: Niyama
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp