Mest prisvärda schabraken

Sv: Mest prisvärda schabraken

Klart bästa schabraket jag har är ett eurostar schabrak som inhandlades förra året.

Jag gillar RGschabraken, men såvärst prisvärda är de ju inte.
Tycker Mias och HJs håller mycket bra för att inte kosta så himla mycket.

Hittade dethär schabraken på nätet och fastnade för det gröna, någon som vet hur de är i kvalitén? De kostade inte heller så himla mycket..
isabellpadnoblessecolours.jpg

Jag har känt på dom i affären och de verkar vara av väldigt bra kvalitet.
Och så himla billiga var de ju inte... Här kostar 375:-.....

HJ's tycker jag är toppenbra! Fast det senaste jag köpte verkar lite mindre de gamla, trots att det är samma storlek och modell :confused:
Annars som sagt så gillar jag dem skarpt, köpte mitt första HJ's-schabrak 1996 och det är lika fint än trots att det är vitt och därmed tvättat många gånger (inte använt enbart till tävling heller).

Jag gillar Bucas schabraken och Mias. Tycker dock att det är synd att Bucas har börjat använda rött foder på insidan av schabraken. Syns inte ofta, men det är inte snyggt.

Mias och Equiline gillar jag, bra passform, hållbara och håller färg tvätt efter tvätt :love:

Mias gillar jag bäst, har massor av sånna de äldsta är från 99 och har behållt färgen ännu trots mååånga tvättar. Gillar Hansbo oxå.

älskar mina John Whitaker schabrak!! :love:
sen tycker jag Equiline och Mias schabraken e bra oxå!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 853
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 210
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 406
Senast: Efwa
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 188
Senast: Elise4321
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka