Mest enerverande jullåten?

Egentligen gillar jag nästan alla jullåtar, men jag har dåliga minnen av den där. Min kusin uppmuntrades alltid av sina föräldrar att ställa sig upp och sjunga den för hela släkten, och hon kunde INTE sjunga så bra :angel:
Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Haha, det var såpass roligt att jag börjar tycka lite bättre om den!

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jaha, 2 partier röstade emot chat control 2.0 resterande ja. C och SD sa nej till förslaget. V och MP tycks ju inte ta sitt jobb på...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 632
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 452
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?