Mest enerverande jullåten?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare fejko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 4 646
Egentligen gillar jag nästan alla jullåtar, men jag har dåliga minnen av den där. Min kusin uppmuntrades alltid av sina föräldrar att ställa sig upp och sjunga den för hela släkten, och hon kunde INTE sjunga så bra :angel:
Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Haha!

Jag drömde en gång att jag gifte mig med en JÄTTESNYGG israel i en judisk ceremoni. Rabbin bad oss då att sjunga den heliga judiska sången som i min dröm - I kid you not - var Feliz Navidad. Vi sjöng den en i taget och gick ett varv runt rabbin.

Sen dess har jag väldigt blandade känslor inför den här låten :cautious:.

Haha, det var såpass roligt att jag börjar tycka lite bättre om den!

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 792
Senast: Bison
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 758
Senast: qitis
·
Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 318
Senast: lilstar
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka