Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte ens varför man kommer på idén att döpa ett föl efter en porrstjärna...Google inte på Devin Franco, Ruslan Angelo, Johnny Sins eller Alex Legend mfl, om du inte vill rensa cockies sen
Han förklarar i slutet på avsnitt 67 i SWB poddenJag förstår inte ens varför man kommer på idén att döpa ett föl efter en porrstjärna...
Ja, jag lyssnade, men jag finner det inte alls lustigt.Han förklarar i slutet på avsnitt 67 i SWB podden
Det var väl mest annorlunda hästnamn tråden handlade om?Ja, jag lyssnade, men jag finner det inte alls lustigt.
Lägger till Dildo och Snorre här.
Jag vet, men det blir inte desto mindre roligt för det. Speciellt inte som hästen döptes om till Snille, vilket inte heller stämde särskilt bra...Snorre är ett helt vanligt (lite gammaldags) pojknamn i Norge, faktiskt.
Snorre är ett helt vanligt (lite gammaldags) pojknamn i Norge, faktiskt.
När jag red på ridskola i tonåren, kom det dit en ponny från England som hette just så.Finns ju en del helt vanliga namn man kan döpa sina hästar till som ändå kan orsaka lyfta ögonbryn. Ett sto skulle ju kunna heta Pippa, till exempel. Fint engelskt flicknamn.
Min ponny som är född på Irland heter Pippa Bella.Finns ju en del helt vanliga namn man kan döpa sina hästar till som ändå kan orsaka lyfta ögonbryn. Ett sto skulle ju kunna heta Pippa, till exempel. Fint engelskt flicknamn.
Första tanken: Sponsrar Panduro en häst?Resultatlista på ATG: Pandroklus Eck
Provade översätta med Google translate men det stod bara att språket var malagassiska.
HvE har ju en häst som heter Calizi.
Det får mig att tänka på vinterkräksjuka. Calicivirus.