Mer Tranemo...

Sv: Mer Tranemo...

Kom på att Lasse måste få lugnande för att kunna ultraljudas och då är det 4 dagars karens på det. Så nu är jag helt nollställd igen.
Vill så gärna ju, men vet att det inte är hela världen och att det kommer nya tävlingar. Men åhh :cry:

Usch vad tråkigt för er :(
men som sagt det kommer fler tävlingar.

/PF - som sitter med häst i isolerat stall och inte heller kan ge sig ut för tillfället :mad:

Äsch murray, det är bara en debutant och säsongen har inte börjat. Åk och ultraljuda så du säkert vet att han blir okay för resten av säsongen istället!

Visst är det tråkigt men du ångrar dig om du inte kollar honom ordentligt.

misstänkt kvarka....men inte i mitt stall utan i en av de andra längorna.
så det finns visst hopp om att isoleringen släpps inom överskådlig framtid iaf...

Det är ju ofta som det visar sig att det inte var kvarka alls så vi håller tummarna för att det är så i ert fall!

Jo, jag vet det så väl egentligen.
Vi har fått en tid för ultraljud kl. 9 imorgon, på Ultuna!
Stackars Sigge fick stå i transporten 3h i tisdag, ska på träning idag, imorgon måste han följa med för Lasses skull och hur många timmar kommer det inte ta upp och ner till Tranemo lör-sön :crazy:

Prins Rollo!
Ett tips, Friggs mycket äldre bror är också med och tävlar! Efter Urbino-Anart. Hoppade fö 10-10 på kvalitén som 4-åring...

Nä, gud vad jobbigt...:crazy::p Jag bad en bön till gud om en bra starttid, och det fick jag...:angel: Haha...:D

Men förresten, det är ju inte så långt för dig! Eller?;) Det tar 2 timmar för mig att åka dit!:p

Det tar oss ca 1,5 h att åka dit :cool:

Så vi har bestämt att vi åker ifrån stallet med häst o allt senast 05.30 :p *gäsp*

Aha, då trodde väl jag fel då...:cool::p

Åhh, vad jobbigt, jag tycker synd om dig...:crazy: ;) Vi åker typ vid 8, lite senare kanske!:D

Då kommer väl jag missa banvisningen, som jag alltid gör... Jag tror jag aldrig gått på banvisning, rider alltid dressyren då, så min kompis får gå med och säga till mig vad dom säger.:p Fast hon ska ju inte till Tranemo..

Äsch, det går nog bra ändå, det har det alltid gjort!:D

Jag har 6 h bara bilåkande ;) (+ pauser)

Som sagt är Lasse struken nu och vi hade bestämt oss för att åka med Sigge ändå, men nu ligger mamma i sängen och mår skit :crazy:

Nej, vad tråkigt :( vore ju skittrist om du inte kom iväg alls ju...(ibland är det trevligt med eget körkort :idea: )

(provsvaren visade btw inte, till både våran och veterinärens stora förvåning, på ngn kvarka - så nu är stallet iofs isolerat för säkerhets skull ett par veckor till, men det finns hopp ändå :))

Ja, jag kommer ju gå banvisningen annars, så om vi vågar kan vi ju prata med varandra också ;)

Det är ju min första fälttävlan, så jag har nästan lite fjärilar i magen (av förväntan såklart!) :D

Vet dock inte hur jag ska göra med dressyren... Jag trodde att tvådelat gummibett var tillåtet, men har hört att det inte är det, så nu blir jag lite nervös... Men men , det får väl lösa sig på ngt sätt :crazy: :p

Mamma kämpar på, men hon ser inte så bra ut alltså :crazy:

Åh, va skönt ändå. Då kommer ju isolering förhoppningsvis släppa snabbare!

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?