Mer Tranemo...

Sv: Mer Tranemo...

Hmm vi kan dela på däcken, du får två och jag två :angel: Du har väl iallafall inget körkort :devil:

Jag har anmält mig precistill Tranemo:bump:
Deb ponny
ahh frsta starten :crazy: Jag är nervös! :o

Jag ska dit, ska hoppa Debutant på ponny!:)

Får hoppas att det blir bättre väder än förra året, då var det ju gräsligt!:crazy:
Lite peppdans till vädergudarna så fixar det sig säkert!:banana: :bump: :D

Tranemo blir första starten i år har dock inte bestämt om jag ska rida debutant eller debutera lätt där. Känner till de flesta hindrena i lätt men ni som har starat lätt där, vad tycker ni om den banan är den lätt eller svår? Bra att debutera på? Underlaget känner jag till så det är ingen nyhet. //Jennifer

Nu vet jag inte hur många starter du gjort i debutant men jag skulle nog börja med en debutant i vilket fall och debutera lätt efter det. :)

*kl*

Jag ska till Tranemo :D

Debuten i fälttävlan för mig o ponnyn, så vi startar såklart Debutant :p

*kl*

Det verkar bli väldigt mycket starter iaf! Såg typ att dom hade fått dela in 90 klassen i tre klasser typ?:p

Och i debutant på D så är det typ 55 starter... Jag hoppas verkligen att jag rider dressyren hyfsat sent iaf!

*kl*

Puttar upp lite...:p

Nu har ju starttiderna till dressyren kommit!:) Jag är ganska nöjd med min, 11.54 eller nått tror jag. Då slipper vi åka så tidigt iaf!:bump:

Ena hästen går kl. 8 dressyren och andra ännu tidigare :eek:
Får trösta mig med att jag förmodligen kommer få mer vila mellan terrängen än dem långt bak, eller nåt...
Jag och Novali01 ska ev. fika och gå debutant banan på lördag, kanske någon annan som också vill följa med? :)

10.16 på lördagen och 8.30 på söndagen, på söndagen lär det gå undan då terrängen startar redan kl 10, Lördagen lär bli en lååååång dag zzzzzzzzzzzzzzzzzz

knapp

Jaha, vad ska jag säga..?
Unghästen sparkad på sträcksenan, vet ej hur djupt blödning gått. Blir nog inget Tranemo för hans del. :cry:

Jo, vi hade tänkt åka till Mantorp först (är ju nästan bara halva vägen till Tranemo). Men iom att det inte fanns någon debutant den helgen skulle det innebära att vi skulle vara tvungna att åka en omgång till för bara Lasse (= 2 resor) och då kändes det bättre att åka en resa med båda istället. Speciellt eftersom Lasse inte vill åka själv ännu...

Men jag har fått sova lite nu och lugnat mig lite. Kommer nog med Sigge ändå. Ska försöka få en tid att ultraljuda Lasse imorgon (har vi tur kanske vi kan slänga oss iväg med båda iaf).

Nej, Murray...vad tråkigt för dig!:cry: Det är ju typiskt, så fort man anmäler till en tävling så ska det hända nåt.

Hoppas iaf att du kommer med Sigge så vi får ses.

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka