Mer hundköpstankar.

P

pippi27

Jag och sambon har länge funderat på en till hund.
sambon vill gärna ha en hund som är mer "hans" och han har varit inne på rottisar. Varit runt och tittat men inte kommit till köp av olika anledningar.
Nu har han iallafall kommit fram till att "lika barna leka bäst" så det blir som jag önskat en till border collie, alt. en b.c kosning. Så nu har vi letat efter omplaceringar, tik.
För ett tag sedan när vi INTE letade b.c så fanns det ett gäng till omplacering, men nu när vi SKA ha en, ja då hittar vi inte en enda :confused:
Jaja, ingen brådska, förr eller senare dyker rätt hund upp.

Tja, varför just tik egentligen? Har alltid haft tik och sambon har alltid haft tik så det känns bäst med ny tik.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: Blyger
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 325
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har en något ängsligt lagd kh collietik på 3,5 år, kastrerad. Hon har varit i familjen i två år. Hon kan upplevas ”tråkig” för att...
2
Svar
20
· Visningar
3 021
Senast: em-pirre
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka