Menskopp i förtid?

Modig_Korn

Trådstartare
Köpte en menskopp för några månader sedan, årets bästa köp :love: !
Använder en mens app i mobilen som håller koll på när den kommer/borde komma och de senaste två månaderna den har varit precis på rätt dag. Men tidigare har jag haft dagar då jag kunnat komma åt en toalett väldigt enkelt, just den här veckan kommer det inte att vara så enkelt. Så jag undrar om man kan / bör sätta in en menskopp i förväg även om man kanske inte får mens förrän dagen efter eller dagen efter det?

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 367
Senast: mamman
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 097
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar