Mens trots gravid??

A

ahlsell

Eller rättare sagt inte mens utan lite brunaktigt som man får i början eller slutet av mensen. Inte mkt utan ganska lite.


Kan man ha mens eller rättare sagt liknande om man är gravid??

Skulle haft mens i lördags men då hände det inget alls. Kom pyttelite brunt i söndags och sedan har det varit så. Har inte blivit någon blödning alls.


Jag är alldeles frågande :confused:
 
Sv: Mens trots gravid??

Ja, man kan ha mindre blödningar under en graviditet.

Är du alltså gravid? Eller misstänker du det bara?
 
Sv: Mens trots gravid??

Jag har en kompis som hade vanlig regelbunden mens under hela gravideten och misstankte aldrig att hon var gravid forran hon gick till lakaren och fick reda pa att hon var i 7 manaden :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: annersia
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 142
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 496
Senast: Hermelin
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 779
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp