Menieres sjukdom

Milosari

Trådstartare
Jag utreds för Menieres pga varierande hörselnedsättning i ena örat. Någon här som har sjukdomen? Har inte så mycket besvär med yrsel som man "borde" ha, är det vanligt? Har haft två ordentliga anfall med 10 års mellanrum, lite "gung" mellan men inte värre än att jag kan förbli stående. Hörselnedsättningen kan väl lika gärna vara lock för örat? Nästa steg är hörselprov under pågående hörselnedsättning. Finns det fler sätt att skilja Menieres från vanligt lock för örat?

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 392
Senast: Brandgul
·
Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 853
Senast: Belethien
·
Träning Gillar normalt sett inte termen "ledarskap" men nu får det bli så för enkelhetens skull; Har en häst som är väldigt ranghög i hagen...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 046
Senast: Totola
·
Hästvård Har problem med min häst, någonting är fel och besvärar honom, men ingen tycks veta vad! Historia: Köpte honom ifrån Tyskland i...
2
Svar
20
· Visningar
2 878
Senast: russan 14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar